~Madame Butterfly~
Six billion souls in the world, and sometimes, all you need is one.
Who dares to mess with me?
13.11.2009.
Evo me tu sam, živa zdrava. Netimice izbjegavam svinjsku gripu, nadam se da nisam te sreće. Evo nova adresa je tu, svi ste me kako ko povatali. tu smo da se vatamo. Sve je u redu sada s tim.
A ljubav evo ide nekako, malo svađanja, glupog nerviranja, ali šta da nema toga, život bi bio dosadan,jebada. Ne volim ja kad se meni nešto brani. Ne slušam ja nikog. Pogotovo ne želim biti tip cure kojoj dečko citira raspored kretanja tokom dana. Bože sačuvaj, da postanem takva cura, mislim da bi se istog trena upucala. Tipa, kada mora kući, gdje smije gdje ne smije poslije faksa, skim se smije družiti s kim ne smije?? Alo jel to ima smisla? Mislim da ne, zato ja se izričito branim i vadim iz takvih situacija i nedam kontra sebe. Ja sam ja, ako ne budem više, šta će onda biti od mene?
Faks ide, sve zasada dobro, kolokviji se debelo bliže, pripremanje je u tijeku. Ne bunim se zasada.
Sutra bi se trebalo ići u kino...pogledati 2012. SF...jedva čekam :)
A što se tiče New moona, pričekati će dane poslije premijere, jer nedam 60 kn nie da je ne znam što.
I da, nemogu vjerovati da je izašla 7.sezona tree hilla???...nema šanse da gledam, meni je kraj 6. i ostati će na tome. Nadam se da nećem pasti u iskušenje. :)

*ljubim*

Image Hosted by ImageShack.us

| 16:08 | Komentari (21) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.