petak, 07.07.2006.

And the bend begins to play

Jucer smo svirali kod nikole tesle,bend Alcohol 120 naravno je opet zadovoljio svojim nastupom.To je ujedino i kraj turneje po gorskom kotru i vukojebini.sada se okrecemo k vecim stvarima.bend ima svijetlu buducnost,totalno kul, sexy,jedino mozda basista treba mjenjat.Inace ovo je novi blog,starog smo ubili s njim i jedinu sluzbenu stranicu jadranke kosor.I murija je dosla u garazu pa samo za njih:



priča mi prijatelj sve iz prve ruke
neki dan u gomili cugali na eks
napunili stolove pelinom gorkim
skužili ih frajeri i raščistili stvar

odveli ih na sigurno mjesto
i tamo složno i u dubokom miru
popušili maru sve po pravilu

priča mi prijatelj sve iz prve ruke
neki dan u gomili cugali na eks
napunili stolove pelinom gorkim
skužili ih frajeri i raščistili stvar

ajoj ajoj
pjevao je grozomorno zbor

samo nemoj nemoj po glavi druže plavi

priča mi prijatelj sve iz prve ruke
neki dan u gomili cugali na eks
napunili stolove pelinom gorkim
skužili ih frajeri i raščistili stvar
i raščistili stvar


| 21:46 | Komentiraj (8) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © mejl iz bek - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
bo,ionako niko ne čita

Nastavak price o revoluciji
Stadij3-mislis da si slavan.Sad kad sam slavan i o meni pise...