< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari - vidiš/nevidiš

Opis bloga

page counter


ovdje je sve ne definirano....eek bit će napisani postovi pomalo i filozofskog tipa, hehe... tako da, tko ne voli teme koje muče sveopći svijet, neće se pronaći na ovom blogu...nono ali svi ste vi u biti dobrodošli
smijeh


p.s. ostavljajte komentare ili nekakva pitanja...
ma daj, ostavljaj bilo što...
thumbup



Hit Counter
Hit Counter

...:::25.12.2007.:::...


147,586 People

Free Online Dating

Otkrijte mi koliko.... hehe zubo

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us



ako me ikada sretnes u ovom ukletom gradu
ostani mirno na istoj strani plocnika
ne stavljaj ruke na lice, nemas sto od mene kriti
glavu gore, nama je ljubav lozinka

ne pitaj je li pravedno sto nas je prekrio mrak
ni to sto nismo zajedno, pusti suzu daj mi znak
da jos nije prestalo, da nikad nece prestati

mogu proci stoljeca, mogu ti i umrijeti
a ti me nisi prestala, i nikad neces prestati
ljeta, zime, proljeca, za tebe cu zivjeti
i pjevati

ljubav je slijepa i luda, ne zna za boga ni suda
al' lijepo pjeva i lijepo dusu odijeva
ako me ikada sretnes ne stavljaj ruke na lice
stavi smijeh iz stare razglednice




Kazi kad stvarno volio me i nisi
oduvijek jasno mi je bilo to
vjecito ona druga na tvojoj listi
ali ni sebi, ni Bogu
nisam smjela da priznam to


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



...:::____:::...

_IVONA_
_PEPA_
_RUŽA_
_ENA_
_PLAVUSHA_I_BRINETA_


Kada bio sam sa njom
volio sam je
i ona je tada voljela mene
voljela me, voljela me je

Al' dosli su ljudi
pokvareni, zli
i svakakve lazi su pricali

Jer ljudi su pokvarena rasa
prljava i zla, i ko ljude slusa
taj uvjek nastrada


Kad covjek voli zenu
Salje vojske da je traze
Kad covjek voli zenu
Sam sebe vara
Sam sebe laze


U mojim venama jos je njenog otrova
Jos je doza prejaka
A tebe ljubim, da ne poludim
Da zaboravim

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

petak, 01.02.2008.

Mala kriza...

Mala kriza... al neće dugo... ne dam se ja... samo tako da si dam malo oduška... da odlučim o nekim situacijama, ljudima i o sebi, na posljetku...
trenutno bih se opisala kao vrlo neshvaćena i komplicirana i slojevita osoba...
čudno, zar ne? to su neke riječi pjesama koje su rekle sve umjesto mene...

pusa svima od zagonetne...




I ti si se ko druge sve
na moju tuznu pricu bas nalozila
sazalila, raznezila
i na svom srcu vec me zabelezila

Stani, lazem te u oci
ja se lazno predstavljam
samo hocu ove noci
da kod tebe prespavam

Stani, nisi valjda luda
zar si promasila vek
nisam vredan tvoga truda
nisam gospodin zauvek

Kazem ti, rastanci tesko mi padaju
jer dobri momci su dobri da stradaju
ne zali me, ne, nije kraj sveta




Naivna, naivna
ja bicu samo za tebe
ne skidaj mi zvezde s neba
nema za to potrebe

Naivna bicu samo
da mi usne poljubis
luda sam, luda za tobom
zar to ne vidis

Nevolja s tobom mirise
okrecem ledja pameti

zbog tvojih vrelih pogleda
ne brini samo nastavi


Prava, ona misli da je prava
i sa tobom bi da spava a ne zna da si moj!
Plava, zar je važno sto je plava?!
Kad svaki pramen moje crne kose postat će joj nespokoj!

Da l' ona zna šta sam ti ja
šta sam ti značila
da sam ti dane vedrila i oblačila!
Da l' ona zna kog ne voli kom se suprotstavlja
i da sam ja ona koja ostavlja!



Moje psovke
tvoji su maniri
ti s nekom petom si,
prica se opet siri

sve sam ti bila,
al cool zena nikad nisam...

Slomio si sve,
sve u meni slomio...

Nisi mi otac, ni brat,
sta si mi pruzio,
nisi, a sve u meni umire
od ljubomore...
Nisi mi prijatelj, ni drug
sad tebe stidim se...
Nisi...
kad ova zena izgubi
i djavo plasi se...


Skupa odeca,
i nocas svi su moji
al ko po kazni,
tvoje se senke bojim
i opet vidim se,
ja cool zena vise nisam...



Jer kad ne znaš kad imaš šta imaš
Ni to da li si pošla ili stala
Da sam barem tako nešto znala
Ti bi bio zadnje

Kad si sa njom ti si sam
Ako ništa drugo, ono barem tebe dobro znam
Da me sanjaš osjetim
I da znaš da spavam otvorenih očiju sa njim

Pa šta mi je onda, pitam samu sebe
Tek obična veza k'o hiljadu sličnih
Uhvatim se često, zagledam u svakog
Što na tebe barem samo malo sliči



Ti bi bio zadnje što bih dala




Prva, nisam ti prva, ja sam mrva
na stolu tvojih ljubavi
veze, jos nesto nas, al' samo steze
bolje nek pukne, ostavi
jer ja, nisam ni vjestica ni bila
ja, samo sam ljubila


Ostavi me, k'o kisa zemlju suhu
ostavi me, na vodi i na kruhu
ostavi, i vise se ne javi

Ostavi me, k'o neko davno pismo
ostavi me, k'o da se sreli nismo
ostavi, nek' ruka ruku pozdravi

Vjera, u ljubav vjera mene tjera
da s tobom zivot potrosim
rijetko, prevari tako nekog netko
k'o mene ti, al' zivim s' tim
jer ja, nisam ni vjestica ni bila
ja, samo sam ljubila

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.