site stats

something about me;
name_ivana
years_14
friends_kina,teta,doris,skoba,tea
izabela,silvana,ane,nela,ana:::
boy_nazalost slobodna



i love;
music_starsailor,muse,the white stripes,ramirez,
vatra,sometimes urban, black eyed peas,
dido:::
books_prava americka cura,sestre po trapericama.savrsena cura:::
films_sve zbog jednog djecaka,shrek[1;2]:::
clothes_traperice,obicne majce s nekim ludim natpisima:::
shoes_starke,pumice,shoe-be-doe cipelice:::



i hate;
music_thompson,britney:::
books_opcenito skolske lektire:::
films_matrix[1;2]:::
clothes_kozne hlace i tak te neke stvari:::
shoes_cipele na totalno veliku,debelu petu:::

musegirl

29.08.2005., ponedjeljak

"sta je meni ovo sve tribalo?"

evo sidim u kuci nakon burno provedenog dana i nadam se da je sve to bia san, mislim bar dio.ma uglavnom stvar je u tome da smo veceras tj. dio mog drustva (u kojem nisam bila ja) napravili jednu veliku glupost koja ce se tijekom noci prosirit cilim gradom, a to nece bit ugodno.ma da ja pridem na stavr. znate one kujice o kojim sam zadnji put pricala,jednoj od njih su odredene cure iz drustva zvale mate i rekli da se onakurva u parku i da pusi i tako te gluposti.bit je u tome da je ona nekako saznala koje nju zva i moja prijateljica kina koja stvarno nije imala veze s tim osim sto im je dala svoj mobitel jer je imala love na njemu je upala u cilu tu frku kao glavni osumljicenik.i tako zove od te zenske mater kinu i pocela joj govorit kako ona zna da sam to ja radila i da ce mi sad zvat roditelje, meni i jos jednoj zenskoj.i tako ja ni kriva ni duzna postanem drugi osumljicenik za tu glupost.ma uflavnom svi su bili krivi osim tri cure koje su to napravile.i tako od te zenske mater nazove kinine roditelje i pocnem im govorit kako je kina njoj govorila kako joj se njena draga kcerkica kurva po gradskom parku.i tako kinu zove mater na mobitel i kaze da odma dode doma.njeni su jako strogi i ja sam znala da ce je ubit.i tako svi mi sidimo u parku a meni svi govore a sta ces ti ovo ono a ja onako mirna rekla da je mene bas briga oceli meni to saznat roditelji jer ja nisam radila to i rekla sam nesto u stilo ko da meni moji viruju i tak to.i ako oce od te kujice mater da cu joj ih ja dovest sama u kuci, jer ja nisam nista radila,ali nema sanse da cu izdavat okolo koje to napravia, jer smo mi durstvo i tak to.odjedanput cujem ja izabelu kako govori sta ako njen caca za to sazna da ce je ubit, a ona isto nije imala veze s tim jer smo ona i ja i jos neke cure sidile na klupi sto metara od ovih koje su radile sranje.a izabela je pocela panicarit,a meni stavrno nije bilo jasno kakve oni to imaju roditelje da ce prije povirovast nekoj tracarosici nego svojoj vlastitoj kceri.majde ovaj grad mi stvarno zna nekad ic na zivce jer je jako mal i sve se procuje.a ja se mogu pohvalit da imam mater koja nikad u zivotu nebi napravila ovo sto je napravila od kuje mater.i tak ja odlucim s priajteljicom otic do kine da joj vratim kjluc koji je osta kod mene u dzepu i pocnem opravdavat kinu isprid matere jer nam je to bia glavni cilj.i tako sam se sad cula s kinom i rekla mi je da dosta dugo nece moc izac vani.i ja sam poludila jer smo svi najadali radi jedne zenske koja je to govorila zeni.i na kraju kina je rekla materi da je to napravila nela i mater joj je javila kujinoj materi i tako je saznala nela da kujina mater zna da je ona to govorila.i sad se mi ka drustvo drzimo i necemo rec nikome nista jer smo kao jedan za sve,svi za jendnoga.a ja sam otisla kuci s pitanjem u glavi koje je glasilo "sta je meni ovo sve tribalo u zivotu?".i eto to bi tribalo bit to.jubin vas sve!!!


p.s.ovo je taj famozni park u kojem mi radimo "gluposti"!!!

- 23:33 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
gluposti jedne sasvim "normalne" tinejdžerice....

NeShVaCaJ zIvOt OzBiLjNO jEr IpAk TkO sE iZ nJeGa IzVuKaO zIv!!!