site stats

something about me;
name_ivana
years_14
friends_kina,teta,doris,skoba,tea
izabela,silvana,ane,nela,ana:::
boy_nazalost slobodna



i love;
music_starsailor,muse,the white stripes,ramirez,
vatra,sometimes urban, black eyed peas,
dido:::
books_prava americka cura,sestre po trapericama.savrsena cura:::
films_sve zbog jednog djecaka,shrek[1;2]:::
clothes_traperice,obicne majce s nekim ludim natpisima:::
shoes_starke,pumice,shoe-be-doe cipelice:::



i hate;
music_thompson,britney:::
books_opcenito skolske lektire:::
films_matrix[1;2]:::
clothes_kozne hlace i tak te neke stvari:::
shoes_cipele na totalno veliku,debelu petu:::

musegirl

28.08.2005., nedjelja

bla,bla,bla

evo taman sam se sad vratila kuci,bila sam vani i bilo mi je dobro.bas sam u zadnjih dana razmisljala kad cu slavit svoj 14 rodndan pa sam se odlucila da ga slavin 2.9. iako mi je 6.9. jer je to taman dan iza pocetka skole pa sam ga tila slavit prije,pa bi to ispala kao nas zadnji tulum ovo lito.bila sam vani s doris,tetom,izabelom i teom.onda je kasnije otisla izabela a dosa je decko od moje prijateljice (tee)pa smo se malo zezali jer nas on malo nervira zadnjih dana.i tako opce mi nije bilo lose.a sto se tice rodendana proslavit cu ga uz pizze i naravno jos neke stvari.ovo ce bit prvi puit da ga slavim izvan kuce jer uvik ga slavin u kuci i bude dobro.mogu se pohvalit da je proslogodisnji moj rodendan (kako kazu oni koji su bili na njemu) bio super.i tak sad cu jos malo lutat internetom i uzivat citajuci i komentirajuci vase blogove!!!sitial sam upravo kao se nisam pohvalila da sam pala i izderala rame,bedru i kolinu i to samo na jednoj strani i sad me jos uvik pece.razmisljala sam kako odavno nisam pala, i tocno taj dan ja pocnem nesto trcat i ubijem se ka nikad, a sta cu ipak sam to ja il cu se ubit ziva ili opce necu past.gledala sam danas oprah show i bial je tema o super dadilji.i pokazivali su isjecke o nekoj obitelji i kao ona njima pomaze.i uglavnoim bila je ric o nekom trima curicama koje su zloceste ko sam vrag.Boze ja nikad uzivotu ser nebi mogla tako ponasat kako se oni ponasju s tri godine.mislim nikad se tako nisam ponasla.i razmisljam se o tome kako su za sve te stvari krivi roditelji koji ka neki kreteni njima dopustaju da rade budale od njih i kasnije kad se to roditeljima oduzme iz kontrole onda zovu super dadilju i pitaju di su pogrijesili
, ma molim te!!!ma uglavnom sitila sam se i maturalca sreidnom 9 miseca i bas mi se neda ic u istru jer se vecinom druzim s starijim koji su vec isli na taj maturalac.ma nije da ja nemam prijatelja svog uzrasta nego su oni sma umisljna dica koji ma je vrhunac zabave ostat budan iza ponoci!!!idem!bookic:::

- 00:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
gluposti jedne sasvim "normalne" tinejdžerice....

NeShVaCaJ zIvOt OzBiLjNO jEr IpAk TkO sE iZ nJeGa IzVuKaO zIv!!!