site stats

something about me;
name_ivana
years_14
friends_kina,teta,doris,skoba,tea
izabela,silvana,ane,nela,ana:::
boy_nazalost slobodna



i love;
music_starsailor,muse,the white stripes,ramirez,
vatra,sometimes urban, black eyed peas,
dido:::
books_prava americka cura,sestre po trapericama.savrsena cura:::
films_sve zbog jednog djecaka,shrek[1;2]:::
clothes_traperice,obicne majce s nekim ludim natpisima:::
shoes_starke,pumice,shoe-be-doe cipelice:::



i hate;
music_thompson,britney:::
books_opcenito skolske lektire:::
films_matrix[1;2]:::
clothes_kozne hlace i tak te neke stvari:::
shoes_cipele na totalno veliku,debelu petu:::

musegirl

02.08.2005., utorak

napokon, ponovo u svom gradu!!!

evo me u mom gradu.jucer sam dosla iz makarske i odma sam izasla vanka da izjubim sve svoje prijateljice, bez kojih nebi izdrzala vise ni dan.i tako sam se ja ponovo vratila svom dobrom, starom zivotu, koji nije nista posebno, ali je meni jako drag.prijateljice su me obasipale sa svim novim vijestima a ja sam samo blido stajala i cudila se sta se sve to dogodilo u ovih misec dana, da ja te novosti slusam vec dva dana.veceras sam bila vanka, po dobrom starom obicaju, zabavila sam se.vecinu veceri sam provela s jednim tipom kojeg do prije dva miseca nisam ni pozdravljala na cesti, a sad ja i on pricamo po tri ure.i taman kad sam misla nastavit razgovor s njim vidim ja svoju sestru metar od mene kako prica s deckom. i ja otidem do njih razgovarat i cestita njenom decku na uspjesnom upisu na fakultet.i tako sam s njima pricala 15 minuta, onda sam vidila svoje prijateljice kako me cekaju i tog tipa kako me gleda i pita sta sam ga ja to tila pitat.ja odmarsiram do njega i sidnem na klupicu na njegovo nagovaranje i nastavimo s pricom.ja ga pitam nesto u vezi jedne zenske i onda kad mi je odgovoria ja kazem da sam ga samo to tila pitat i onda do nas dode njegov prijatelj, a tip kaze prijatelju da ide ca da on oce razgovarat jos s menom, a ja sam samo ko glupaca blenila i pitala se o cemu on oce samnom pricat. onda me on pita za neke stvari i tako smo ja i on pricali po ure dok do nas nije dosla moja prijateljica i pitala nas jel smeta.ja sam rekla kao da mi nesmeta (stvarno mi ne smeta),a taj tip ona me pogleda koda je tia rec da bi tia da nas ostavi nasamo, tako je ona bila s nama kojih 5 minuta kad je ovaj pita oceli cigaretu , i da joj on dvi,tri cigarete i ona otide.kad je otisla nastavili smo pricu, odjednom ja pocela pricat kako mi nije jasno zasto se svi pale na ove kao poznatije tipove, face u mom gradu s kojima se druzimo.on me pogleda i reka da ni njemo to nije jasno (a kao i on spada u te poznatije tipove tj. on spada u glavno drustvo muskih u mom gradu).ja kazem njemou da mi nisu bas ti tipovi napeti i da su mi oni samo dobri prijatelji, on se slozia s tim.i tad je prica krenula u drugom smjeru tj. ja sam ga pitala oceli mi pokazat tetovazu (ona koja traje dva,tri miseca), jer kad smo ga jucer mi zenske pitale reka je da nece.i on mi pokaze tetovazu, koju je pokusa skinit sa acetonom, a ja sam se pocela smijat jer je to prije bila trava a sad lici na sve drugo osim na travu.on se isto pocea smijat i reka je nesto u stilu da je tu tetovazu skida tri dana al da se nikako nece da skine i da mu je sad zao sta ju je opce napravia.pricali smo jos malo pa me prijateljica zvala da idemo kuci da mi mora nesto ispricat, pa smo sile ispred poste i ona mi je govorila o tipu za kojeg se ona zapalila. uglavnom sutra (bolje receno danas)je neka festa u mom gradu pivaju neka dva covika pa cu uzivat!!!uzivajte ljudi!!!

- 23:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
gluposti jedne sasvim "normalne" tinejdžerice....

NeShVaCaJ zIvOt OzBiLjNO jEr IpAk TkO sE iZ nJeGa IzVuKaO zIv!!!