site stats

something about me;
name_ivana
years_14
friends_kina,teta,doris,skoba,tea
izabela,silvana,ane,nela,ana:::
boy_nazalost slobodna



i love;
music_starsailor,muse,the white stripes,ramirez,
vatra,sometimes urban, black eyed peas,
dido:::
books_prava americka cura,sestre po trapericama.savrsena cura:::
films_sve zbog jednog djecaka,shrek[1;2]:::
clothes_traperice,obicne majce s nekim ludim natpisima:::
shoes_starke,pumice,shoe-be-doe cipelice:::



i hate;
music_thompson,britney:::
books_opcenito skolske lektire:::
films_matrix[1;2]:::
clothes_kozne hlace i tak te neke stvari:::
shoes_cipele na totalno veliku,debelu petu:::

musegirl

25.06.2005., subota

e tila sam se samo javit jer danas idema u makarsku.prije dva dana mi je baba umrla p a je danas sprovod .polozila sam sve ispite u muzickoj pa mogu cilo lito se kupat.sto se tice babe kad saM culA da je umrla samo sam plakala, nista nisan osjecala nego sam imala potrebu za stalnim plakanjem.nisan znala sta bi tribala radit, osjecat jer mi je ovo prvi put da mi je neko bliznji umra.i tako sad pocile dane dolaze neki ljudi-rodaci koje prvi put i zadnji put vidin u zivotu..nadam se da cu se javit pokoji put s litovanja!!!



ps.hvala svima na komentarima, sorry sta nisam stigla svima posjetit blog.jos jednom sorry!!!

- 11:03 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
gluposti jedne sasvim "normalne" tinejdžerice....

NeShVaCaJ zIvOt OzBiLjNO jEr IpAk TkO sE iZ nJeGa IzVuKaO zIv!!!