site stats

something about me;
name_ivana
years_14
friends_kina,teta,doris,skoba,tea
izabela,silvana,ane,nela,ana:::
boy_nazalost slobodna



i love;
music_starsailor,muse,the white stripes,ramirez,
vatra,sometimes urban, black eyed peas,
dido:::
books_prava americka cura,sestre po trapericama.savrsena cura:::
films_sve zbog jednog djecaka,shrek[1;2]:::
clothes_traperice,obicne majce s nekim ludim natpisima:::
shoes_starke,pumice,shoe-be-doe cipelice:::



i hate;
music_thompson,britney:::
books_opcenito skolske lektire:::
films_matrix[1;2]:::
clothes_kozne hlace i tak te neke stvari:::
shoes_cipele na totalno veliku,debelu petu:::

musegirl

21.06.2005., utorak

sve gluposti

evo me nakon dosta vrime sam se odlucila napisat post!!!svatila sam da sam totalno cudna osoba.npr.jucer sam bila vanka i iz minute u minutu mi se minjalo raspolozenje.pa sam bila totalno ukomirana, pa sritna i tako izmjenicno.uglavnom prijateljica mi je proodala s jednim super tipom i bas sam sritna, jucer sam ih gledala kako pricaju i bas su bili preslatki (da je meni tako).a druga je prijateljica zabrijala sjednim isto meni dobrim tipom na oprostajnoj u subotu i tako su se nalazili svaku noc do danas jer ona je otisla na litovanje.pa nam nije jasno jel su oni poodali il nesto sasvim drugo.oni opce nemaju pojma na cemu su mislim jesu li par il nisu.jucer sam po prvim put vidila marihuanu uzivo mislim.i opce je nemam namjeru probat jer me takvo nesto neprivlaci.danas i u petak polazem ispit u muzickoj nadam se dqa cu proc jer stvarno nemam volje dolazit vamo u osmi misec, po vrucini.i tako nemam pojma sta bi vise napisla jer nemam volje za icim.ajme nadam se da cu polozit ispit uzasno me strah da cu past.kisses

- 13:17 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
gluposti jedne sasvim "normalne" tinejdžerice....

NeShVaCaJ zIvOt OzBiLjNO jEr IpAk TkO sE iZ nJeGa IzVuKaO zIv!!!