site stats

something about me;
name_ivana
years_14
friends_kina,teta,doris,skoba,tea
izabela,silvana,ane,nela,ana:::
boy_nazalost slobodna



i love;
music_starsailor,muse,the white stripes,ramirez,
vatra,sometimes urban, black eyed peas,
dido:::
books_prava americka cura,sestre po trapericama.savrsena cura:::
films_sve zbog jednog djecaka,shrek[1;2]:::
clothes_traperice,obicne majce s nekim ludim natpisima:::
shoes_starke,pumice,shoe-be-doe cipelice:::



i hate;
music_thompson,britney:::
books_opcenito skolske lektire:::
films_matrix[1;2]:::
clothes_kozne hlace i tak te neke stvari:::
shoes_cipele na totalno veliku,debelu petu:::

musegirl

08.06.2005., srijeda

napokon sam shvatila, bolje ikad nego nikad!?

evo kao kaze naslov napokon sa shvatila nakon tri puta da ja i moj sada bivsi decko nismo jedan za drugo.trebalo mi je relativno dugo da to shvatim al eto bar sam shvatila.ma neznam zasto sam ja opce odala s njim niti nisam u njega zaljubljena.to da trebam prikit sam shvatila jucer jer sam bila kod jedne dobre prijateljice pa sam razgovarala s njom sta ona misli o tome, i nakon sati razgovor shvatila sam da mi se on opce nesvida (vise).i onda sam shvatila da bi bilo glupo da ga zavlacim bolje da mu to sve kazem u lice,a ne da ga neznam izbjegavam i da nezeim izac s njim vanka.kad sam mu rekla za vrime pet-minutnog odmora da zelima prikinit, on je odgovoria da je to super ja sam rekla onda dobro.neznam sta je on ocekiva da cu se ja rasplakat kad kaze super, jer me blido pogleda.ma njemu za inat smijala sam se cilo vrime i zabavljala se. kasnije priko 5 sata jedan prijatelje iz razreda mi je reka da procitan jednu poruku u njegovom mobitelu i tako sam je ja pocela citat.uglavnom pisalo je nasto u stilu da je neka zenska kurva ali da mu se svidala.kada sam je procitala nije mi nista bilo jasno onda mi je taj prijatelj reka kao je to napisa moj bivsi decko o meni.ja sam bila ljuta jer je pet minuta prije toga taj moj bivsi reka da bi tia da ostanemo prijatelji, nasto sam ja odgovoila da bas i neznam.i onda je on nesto poceo mudrovat.covice on zeli da ja i on budemo prijatelji a iza leda mi pise da sam kurva.ma molim te ko nemam pametnijeg posla.iz toga smo ja i prijateljica moja zakljucili da muski kad ih cura ostavi pocmu okolo govorit kako su kurve ili nesto u tom stili.pa mislim nije mi jasno zasto smo mi kurve ako ih ostavimo.dobro ajde nismo bas super kad ih ostavimo ali daj jesmo li zasluzili da nas zovu kurvama.to me tako izivciralo
ali sta ces tip je kreten sta sam ocekivala.uglavnom kasnije idem u sibenik kupit si nove naocale i moran pogledat kakvih ima patika.a prije toga za negdi pola sata imam sat iz klavira.ajme majko, nisam vjezbala!!!ma bas me briga!!!booooookkkk!!!!!!!!

- 15:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
gluposti jedne sasvim "normalne" tinejdžerice....

NeShVaCaJ zIvOt OzBiLjNO jEr IpAk TkO sE iZ nJeGa IzVuKaO zIv!!!