site stats

something about me;
name_ivana
years_14
friends_kina,teta,doris,skoba,tea
izabela,silvana,ane,nela,ana:::
boy_nazalost slobodna



i love;
music_starsailor,muse,the white stripes,ramirez,
vatra,sometimes urban, black eyed peas,
dido:::
books_prava americka cura,sestre po trapericama.savrsena cura:::
films_sve zbog jednog djecaka,shrek[1;2]:::
clothes_traperice,obicne majce s nekim ludim natpisima:::
shoes_starke,pumice,shoe-be-doe cipelice:::



i hate;
music_thompson,britney:::
books_opcenito skolske lektire:::
films_matrix[1;2]:::
clothes_kozne hlace i tak te neke stvari:::
shoes_cipele na totalno veliku,debelu petu:::

musegirl

30.05.2005., ponedjeljak

jucer sam bila na prijateljcinoj krizmi i tako sam se super zabavili,da mi je sad zao sto je sve zavrsilo.upoznala sam jednog super tipa i neke cure.prijateljicina kuma je super ide drugi srednje i bas sam se super zabavila s njom.kako sam ja po prirodi pricljiva zabavljala sam ove cure i decke i bas sam se super zabavila.prijateljica mi je dobila toliko love da ono nezna sta ce s njom, dobila je mobitel, i naravno neki nakit.kako su svi skoro bili iz splita morali su ic oko osam sati pa smo ja i prijateljica izasle vanka na pice i nasle se tamo sa ovim nasim prijateljicama koje su isto dobile stvarno lipe darove.vtaila sam se kuci oko deset jer sam morala danas ic u skolu i plus to sto sam izasla u deset sati ujutro pa sam bila vanka dvanaest sati vanka. rekord.bilo mi je stvarno super.danas na skoli je osvanio grafit u kojem pise ime naseg ravnatelja i ispod njega pise kurva ( iako je musko).dosla je policija i pocela ispitivat jer su jos neki grafiti bili napisani na skoli i tako.poceli su ispitivat tipove koji su to mogli napravitti tj. ispitivali su sumljivce.ja san bila tamo kad su pisali te grafite pa sam se malo priplasila iako nisan pisala nijedan grafit, a onda sam svatila da me bas briga oceli me okrivit za nesto il nece.danas nam je donila iz hrvatskog ispite i bilo je 17 jedinica 4 trice i 2 petice.poludila sam jer sam dobila 3 i sad nemam sanse da imam 5 iz hrvatskog.prije je nastavnica iz hrvatskog bila normalna koliko je mogla iako me nije podnosila imala sam mogucnost za 5, a sad je totalno otisla u kurac.nesto mudruje zato jer su joj dvi zenske iz naseg razreda napisali da je đukela.ona je poludila.obavjestila je o tome ravnatelja, pedagoga, psihologicu, te cure su morale ic na razgovor kod svakog ovog covika kojeg sam nabrojala.zvala im je roditelje i dala im je minus na zavrsnu ocjenu.mozete mislit kako je otiisla psihicki.prema sadasnjim ocjenama pola razreda bi trebali past hrvatski.covice, bila sam tako ljuta, koje njoj kriv sta je izfrustrirana.

ps.pozdrav svim makaranima!!!

- 15:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
gluposti jedne sasvim "normalne" tinejdžerice....

NeShVaCaJ zIvOt OzBiLjNO jEr IpAk TkO sE iZ nJeGa IzVuKaO zIv!!!