site stats

something about me;
name_ivana
years_14
friends_kina,teta,doris,skoba,tea
izabela,silvana,ane,nela,ana:::
boy_nazalost slobodna



i love;
music_starsailor,muse,the white stripes,ramirez,
vatra,sometimes urban, black eyed peas,
dido:::
books_prava americka cura,sestre po trapericama.savrsena cura:::
films_sve zbog jednog djecaka,shrek[1;2]:::
clothes_traperice,obicne majce s nekim ludim natpisima:::
shoes_starke,pumice,shoe-be-doe cipelice:::



i hate;
music_thompson,britney:::
books_opcenito skolske lektire:::
films_matrix[1;2]:::
clothes_kozne hlace i tak te neke stvari:::
shoes_cipele na totalno veliku,debelu petu:::

musegirl

28.05.2005., subota

oj...jucer sam cili dan bila vanka jer sam totalno sama u kuci svi su negdi otisli, sestra mi je u poljskoj tata negdi u istri mama je bila jucer u splitu a ja san bila sama u kuci.ovako u zadnji nekoliko dana svi mi govore da nisam tribal prikinit s onim tipom kojeg sam opisivala u proslom blogu. ovako svi mi govore da im ga je zao sta sam ga ostavila da je cili tuzan i da je u kurcu. a meni onako iz dana u dan sve vise zao sta sam prikinila pa mi je jedan tip iz splita koji dolazi svaki vikend vamo kod nas u grad rekao da ce razgovarat s njim i da ce ga pitat zelili on samnom ponovo odat jer mi je rekla prijateljica da je njoj reka da se ja njemu jos uvik jako svidan, a ni ja nisam potpuno hladna prema njemu.pa sam totalno neodlucna u vezi toga jer smo ja i on vec dva puta odali i ja san obadva puta prikinila radi gluposti al mislim nisu to gluposti nego su to neke stvari zbog kojih poludim i nemogu razmisljat nego odma prikinem.jucer mi je bilo super vanka, a prekjucer sam vidila jednog stvarno smisnog tipa, pa se raspitivamo ja i prijateljica o njemu.sutra iden toj prijateljici na krizmu pa nevirujem da cu sutra pisat blog. sad sam pisala prije ovog bloga lektiru i neki glupi referat iz tehnickog ono poludila sam jer je tako vruce da mi dode da se bacin negdi u neki potok jer btw zivin u gradu di nema opce mora, ali litujem u makarskoj i tako .sad je padala kisa i sve se naoblacilo a prije pet minuta sunce je grijalo nisi moga zivit iako je i sad jako vruce unatoc kisi.ja san se isto tribala krizmat ove godine ali je fratar odlucia da je bolje da se krizmaju samo osmasi, mislin ono glupost plus to sto sada razmislja da se krizmamo u drugom srednje stvarno glupo.ocjene su mi koma iz najjednostavnijih predmeta kao sto su likovni, tegnicki i vjeronauk stvarno glupo, a predmeti kao sto su engleski biologija kemija ocjene su mi totalno dobre, stvarno sam glupa, jer uvik na kraju skolske godine popustim a prvo polugodiste su mi ocjene super.e moran sad ic

ps.daj please ostavljajte vise komentara, jer imam osjecaj da sam uzsasno dosadna

- 16:25 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
gluposti jedne sasvim "normalne" tinejdžerice....

NeShVaCaJ zIvOt OzBiLjNO jEr IpAk TkO sE iZ nJeGa IzVuKaO zIv!!!