site stats

something about me;
name_ivana
years_14
friends_kina,teta,doris,skoba,tea
izabela,silvana,ane,nela,ana:::
boy_nazalost slobodna



i love;
music_starsailor,muse,the white stripes,ramirez,
vatra,sometimes urban, black eyed peas,
dido:::
books_prava americka cura,sestre po trapericama.savrsena cura:::
films_sve zbog jednog djecaka,shrek[1;2]:::
clothes_traperice,obicne majce s nekim ludim natpisima:::
shoes_starke,pumice,shoe-be-doe cipelice:::



i hate;
music_thompson,britney:::
books_opcenito skolske lektire:::
films_matrix[1;2]:::
clothes_kozne hlace i tak te neke stvari:::
shoes_cipele na totalno veliku,debelu petu:::

musegirl

25.05.2005., srijeda

o mojoj pameti

ovako, ovo mi nije prvi blog,vec drugi jer sam zaboravila svoju lozinku a nikako da mi je posalju na e-mail adresu.pa sam se odlucila pisati novi,nadam se zanimljiviji blog. za pocetak nesto o meni.imat cu za nekoliko miseci 14 godina i hvala Bogu icu u 8 razred.po prirodi sam otvorena i nije mi opce problem upoznat se s nekim.zbog toga se druzim i izlazim sa starijim curama, pa mi je i zanimljivije.volin tj. obozav pit votku, bilo koju samo da je votka, pusenje me bas i ne privlaci ali ono popusim koju kad je neka prilika.imam dosta obveza kao sto su muzicka (nazalost),engleski, vjezbe...prije nekoliko dana sam prikinila s deckom, jer je prema sadasnjem misljenju kreten.prije njega mi se svida jedan tip koji je stvarno ono zgodan, lip...ali mladi godinu dana pa nista nisam pokusavala.nakon nekoliko miseci mi se poceo svidat taj tip s kojim sam odala, on me pita i tako to proodali smo.ali jucer sam isla kupit priko odmora pecivo i on je samnom isao i nosio onaj pistolj na one plasticne metke i poceo gadat neku dicu.nista mu nisam rekla mislim neka radi sta oce, ali isprid njega je isa moj bivsi tj. onaj koji mi se svida i moj decko ga je pogodia s pistoljom.ovaj je raka da pristane, ali ga je ovaj ponovo pogodia i oni su se poceli tuci.ja san poludila.jer se takvo nesto ponovilo pije nekoliko dana kad je moj decko prituka jednog tipa jer je mislia da me taj tip pogodia kredom i decko mi je otisa na razgovor kod ravnatelja i upa u nevolje.ali uglavnom ja san se naljutila jer se tia pravit isprid mene i rekla sam mu da to neradi.i tako se to ponovilo ponovo jucer i ja san poludila plus jos sta me je nervira jer je zva svakih 5 minuta di san i ocemo li ic vanka a ja san tila ic s prijateljicama. i zbog svega toga sam prikinila s njim, a on je poludia.i cilo vrime oce se pomirit samnom.alo stvarno sam poludila kad se potuka s tipom koji mi se jos malo svida.uglavnom sad sam ponovo sama pa neka se jave zainteresirani na moj blog...zezam se!!!!bas mi je nedostajalo pisat blog!!!!!!!moran ic, bok!!!!!!

- 16:35 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
gluposti jedne sasvim "normalne" tinejdžerice....

NeShVaCaJ zIvOt OzBiLjNO jEr IpAk TkO sE iZ nJeGa IzVuKaO zIv!!!