madafaker

15.11.2005., utorak

Desni Park- U žižinom raju (Linkin Park - In The End)

Ehh ovo nisam htio ali neka me viša sila natjerala da ovo napišem pa ajde da malo i preradim grupu koji obožavam

Počelo je sa...
Jedan udisaj do dva
Poslije se više nije niti žiža osjetila
Počeo sam koku snifat ja
I nikada mi je nije bilo dosta
Lovu sam bacao i heroin na kile kupova

Pušio sam puno jaaa
Na kraju me pluća izadala
Moro sam to liječiti
pa žižu ponovno popušiti

Pluća mi izgledala kao krateri od meteora
Ali sam znao da se žiža pušit mora
Pluća mi bila crna ko najmračnija noć
Ali ja od žiže nisam mogo proć
Pomalo već me hvata strah
Tijelo me tjera da uzmem bijeli prah

Pušio sam puno jaa....

Kupio sam žižu svu
Popušio je u jednome danu
Sve što želim sada ja
Je žiža u mojim rukama



<< Arhiva >>