madafaker

18.10.2005., utorak

Zdrave Sestre- Đuka,Govna (Bolesna braća- Looka,Borna)

Ahhh ova pjesma budi sjećanja na osnovnu školu!!!! Jedna od najvećih uspješnica mene i tota!!

Đuka, Govna
Đuka, Govna

Ja sam đuka imam nagadniju štalu ja u gradu
Svaki dan idem na gay paradu
Svaki dan jednu žižu ja popušim
I prijatelju Gojku štalu rušim
Čim me murja vidi ona se usere
Zato jer moj tomos 25 na sat dere
Moj tomosić mašina je prava
Samo je zajebano što me na njemu stigne i krava
Ali ipak do škole prijevoz imam
Svako jutro frendu Govnu štalu štimam
Ček, ček evo mog frenda Govna...

Đuka, Govna
Đuka, Govna

Evo mog frenda Govna na motoru iz drugog svjetskog rata
Donio mu ga je iz rata tata
Da se na njemu vozi i hvata trebe
Boli ga kita što su od njega brže bebe
On i Đuka ulice osvajaju
Sa gorivom 900 starim ozon uništavaju
Netko mora ovome zagađenju stati na kraj
U jebote vidi Djeca Cvijeća sad će Đuka i Govna u raj

Đuka, Govna
Đuka, Govna


.

<< Arhiva >>