Prvi put boli - Brzog datiranja

utorak , 01.01.2019.

Kategorija - prvi put










Click here: Prvi put boli






Netko može biti spreman s 15, a netko ipak tek s 20. Posle maženja i poželjnijeg kunilingus klitorisa, kada je vagina maksimalno ovlažena, opuštena i spremna, u klečećem položaju gde je devojka oslonjena na krevet, muškarac treba da je dovede do orgazma sa ledja mazeći joj rukom klitoris i grudi i tokom klimaksa probiti himen.



prvi put boli

Devojka A: Ja sam se na to odlučila jer sam čula da analni može da bude jako prijatno iskustvo i da čak može da dovede i do orgazma. Probali smo i tokom mensturacije, jos gore,ziga je unutra ,stomak je opet ubija,javlja joj se bol i u nogama... A mogle su još malo pričekat.



prvi put boli

Kategorija - prvi put - Još bolje ako ti je majka zdravstveni radnik, onda ti je pomoć zagarantovana.



prvi put boli

Seks je bo­lji sa oso­ba­ma ko­je nam se za­is­ta sviđaju, ne­go sa prvim ko nam se nađe pri ru­ci i iz fa­zo­na je: akci­ja! Do­bro je da zna­te ka­kva očeki­va­nja ima­te, šta vam se do­pa­lo a šta ni­je, i šta želi­te slje­deći put. Uko­li­ko vas ne­ko pre­ki­ne, neće vam bi­ti pri­ja­tno. WC klu­ba, ha­us­tor zgra­de ili mračan par­king — ni­su ide­al­ne lo­ka­ci­je za prvi put. Uko­li­ko ste pi­ja­ni, mo­glo bi da vam se de­si da lo­še na­mjes­ti­te kon­dom, da pričate stva­ri ko­jih ćete se sti­dje­ti ili čak i da se ne sjećate svog prvog se­ksu­al­nog is­kus­tva. Ovo je po­se­bno važno za dje­voj­ke ko­ji­ma je prvi put i ko­je ovo is­kus­tvo može ma­nje ili vi­še da bo­li. Duža i nježni­ja pre­di­gra po­moći će im da se opuste, a to je naj­važni­ji pre­du­slov da se i bol uma­nji, pa čak i sa­svim izbje­gne. Nećete ima­ti do­bar seks ako se sve vrije­me tru­di­te da sa­kri­je­te sto­mačić ili da vam gru­di sto­je us­pra­vno. Ako vam je ne­pri­ja­tno to što tre­ba da se ski­ne­te, ra­zmi­sli­te da li ste za­is­ta spre­mni za prvi seks. Ni­je oba­ve­zno da prvog pu­ta doživi­te or­ga­zam, ali seks sveje­dno može bi­ti pri­ja­tno is­kus­tvo i bez or­ga­zma. Opus­ti­te se i daj­te se­bi vre­me­na! Do ove po­ja­ve do­la­zi zbog pu­ca­nja hi­me­na — opne ko­ja se na­la­zi na ula­zu u va­gi­nu. Ovo krva­re­nje ni­je is­to kod svih dje­vo­ja­ka, a kod ne­kih može čak i sa­svim da izos­ta­ne. Uko­li­ko vas bri­ne da će krva­re­nje bi­ti obil­no, opus­ti­te se. Za sva­ki slučaj, pri­pre­mi­te pe­škir uko­li­ko ne želi­te da is­fle­ka­te pos­te­lji­nu. Prije prvog pu­ta, uvježbaj­te ka­ko se kon­dom stav­lja, da se ne bis­te za­pe­tlja­li u naj­po­gre­šni­jem tre­nut­ku. Ne­vi­ne dje­voj­ke mo­gu da os­ta­nu tru­dne, baš kao i sve dru­ge pol­no zre­le žene. Osim to­ga, ne­vi­nost ne znači imu­ni­tet na pol­no pre­no­si­ve in­fe­kci­je. Ne za­bo­ra­vi­te da je kon­dom za­šti­ta od tru­dnoće ali i od pol­no pre­no­si­vih in­fe­kci­ja. Možete ga ku­pi­ti u sva­koj apo­te­ci, zbog čega je kon­dom ide­al­no kon­tra­cep­ti­vno sred­stvo za prvi i sva­ki slje­deći put!



Zavicajni Uranak - Prvi put (BN Music Etno 2018)
Devojka B: Hahaha, naravno da boli. Život ni­je ho­li­vud­ski film: ne­ma usporenog snimka i ka­dar se ne za­vrti ka­da se spo­ji­te sa par­tne­rom. Jazavac ti je već sve objasnio pa tak da ja ne pricam mnogo.. S obzirom na to da ga mnoge devojke vole. Naravno da boli što sam izgubila svog muža, to je moj najveći poraz u životu, ja sam to rekla... Još jedno adekvatno mesto je verovali ili ne - kada. Sem ako nema neki fizicki problem sto ce da utvrdi ginekolog bol ukazuje da nesto nije kako treba. Imam 17 godina, i do sada sam imala 5-6 momaka, ali to se bas i ne moze nazvati momcima, budem mjesec dva, poljubis se, malo pohvatas i to je to. Tokom drugog sexualnog odnosa,bolelo me je samo dok je ubacio,ali kasnije nije... A on, uvijek je i bio smeker, navaljuje, navaljuje, navaljuje, muske price, bajke, obecava kule i gradove, ja tada ne bas dijete, ali neiskusna ipak pristanem i... Tako da nemoj da se prestravis i uspanicis... Da je ružno i neprimjereno pod takvim bi se i vodilo.

[Kupovina preko interneta 2018|Kako najbolje zadovoljiti muskarca u sexu|Sajt twoo za upoznavanje besplatno]






Oznake: rezultati, pretrage, &, devojka, prvi, put, se, jebe

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.