srijeda, 17.01.2007.

Buttock of Eden

o.O Ma da, ignorirajte naslov, moj mozak voli čudne stvari, čudne koje lijepo zvuče...

Anyway, uspjela sam se nagovoriti *cough* da napravim blog. Naravno, još uvijek se sjećam svog prvog bloga...zakopanog negdje u dubinama interneta. Isto tako bi smo se mogli baciti u filozofske rasprave zašto moja malenkost napravila blog koji ne koristi i ostavila ga da trune...ali nećemo XD.

Moj najbolji idiot Dark me uspjela nagovoriti, bez da se je uopće potrudila, i iz toga ispada da...da headbang su pingvini žuti idemodaljeovojestvarnonepotrebno.

Pa, da se predstavim :D. nadimak mi je Chaos, ili koja god banana mi pukne u glavi pa si "priklonim" još neki nadimak. Strastveno volim j-rock, i to najviše slušam, drugu sam glazbu donekle izbrisala iz svoje šupljeglave. Isto tako volim mangu, najviše shounen i yaoi, ponekad mogu podnijeti i shojo, ali rijetko. Anime, pa tako tako, skidam, gledam, čupam kosu ili slinim, na kraju sve to pada na istu tavu, tj. ne gledam više anime tako opsesivno kao i prije. Zdravlje mi se poboljšalo :D.

Željela bih kad-tad posjetiti Japan, iako mi učenje japanskog ide gore od puža koji puže preko ceste.

Moglo bi se reći da sam na perverznoj strani, znate, ponekad, na onoj koja graniči sa ludilom o.o;.

U kratkim crticama, volim: J-rock, mangu, Naruto (manga, anime je gori od pazuha jednog sumoborca nakon meča), Dogs (isto manga), Demon Diary, Saiyuki, Chobits, Battle Royale, Remote, yaoi, perverzne stvari, mitologiju, Photoshop, M&Ms (utvrđeno psihotično stanje u blizini jedne smeđe vrećice tih bombona), video igrice ( Final fantasy, Suikoden, Resident Evil, Silent Hill, Okami, Parasite Eve, Xenosaga, Tales of the Abyss, Neverwinter Nights, Sims, Legend of Zelda, Diablo, Guilty Gear, Tekken, Metal Gear Solid i još mali milijun njih), bez ikakvog razloga početi vrištati i pjevati u dubini svoje sobe, svoju ženu :D <333, knjige (horror, mystery, fantasy, ali rijetko koja mi se svidi)...i tko zna što još.

Ne volim: Ne volim...sve ono što ne volim :D.

Za kraj, jedna slikica:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Alice Nine :D, because they're silly.

- 18:29 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Uređuje se ~.~