M's view

subota, 27.01.2007.

Competition

One down, four to go.
Prošlo je natjecanje iz engleskog, nisam prošao nažalost, imao sam 44 boda, potrebno je bilo 48, nema veze, test je bio ok, ja sam zasrao. No danas je posve druga priča, natjecanje na 6 somova, spreman sam tak-tak, ali imam dobru skupinu, trebam razbiti Kuzmu i još masu njih, ne bi trebao biti problem, naspavao se jesam, najeo, sad ću još jednom i to će onda biti to, utrka počinje u 13:30, pa oni koji me trebaju;) neka se strpe da ih nazovem, najvjerojatnije navečer na Da Vincijevu izložbu, a sutra pripreme za Lidrano, uf. Profa me je baš našla, ali šta možeš, neću sada reći da ne idem, pa nema petice na kraju. Sljedeći tjedan ponedjeljak matiša, utorak Lidrano, srijeda fizika, natjecanje week. Ali misli su samo na veslanju danas. Wish me luck:)

I da, mojoj curi što brže ozdravljenje od znaš već čega:))

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što se ovdje radi

  • blog

    My view of the world around me...ili ti ga moje viđenje stvari koje se zbivaju okolo-naokolo

Imena luda nalaze se svuda

  • MMasculine
    AAltruistic
    CComical
    AAltruistic
    NNerdy

    ...ma opisuje me u potpunosti:)
    MMischievous
    IIntelligent
    SSquare
    HHonest
    KKeen
    OOld

Kad će te izgledati ovako javite se










I kad će te moći ovo napraviti