M's view

petak, 03.11.2006.

Long time

has passed since I written something.

Što za reći, daljinska je za tjedan dana, točno za tjedan dana. Nisam baš prespreman, danas sam radio s Totom normalnu 16-icu, malo smo išli jedan jedan u dublu da malo nabijemo snagu za daljinsku. Testing spremnosti reklo bi se, riknut sam, sada krećem još na drugi trening, pa da vidimo, samo da ne pada kiša i da idemo na vodu. Malo je hladnjikavo ujutro, -4...brrr....

Ošli planovi za subotu, niš od Borata, damn, ali mogao bi malo na dance, nisam dugo, a baš mi se hopsa malo, radili smo nekaj slično break-dance-u na treningu, to su bili sklekovi u 10. seriji.

- 14:10 - Ak stisneš, napiši nešto (0) - Don't touch this button - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što se ovdje radi

  • blog

    My view of the world around me...ili ti ga moje viđenje stvari koje se zbivaju okolo-naokolo

Imena luda nalaze se svuda

  • MMasculine
    AAltruistic
    CComical
    AAltruistic
    NNerdy

    ...ma opisuje me u potpunosti:)
    MMischievous
    IIntelligent
    SSquare
    HHonest
    KKeen
    OOld

Kad će te izgledati ovako javite se










I kad će te moći ovo napraviti