M's view

subota, 23.09.2006.

I još malo horoskopa

Fizički izgled: Svrstavate se u osobe višeg ili srednjeg rasta, vitke građe tijela, iako s vremenom dolazi do izražaja sklonost ka gojaznosti(evo, sad sam krmeroflroflrofl). Oblik glave je ovalan ili duguljast, ten je svjetliji. Kosa je gusta, valovita ili ravna, tamnije boje, oči su tamnije - nijanse crne ili smeđe boje. Odlikuje Vas lijep, prijatan i dopadljiv izgled, imate naročito izražajan pogled, lijepe ruke i djelujete vrlo atraktivno na suprotan spol. Predisponiranost ka različitim povredama i bolovima u predjelu koljena, potkoljenica ili nogu.

- 13:44 - Ak stisneš, napiši nešto (1) - Don't touch this button - #

drito, drito

Upravo sam izračunao kako spada i po geografskoj širini i dužini svoj podznak...hahahaha...
Ja sam vodenjak, podznak lav, u prijevodu jebivjetar do bolarofl

- 13:41 - Ak stisneš, napiši nešto (0) - Don't touch this button - #

Ajme taj horoskop

Posao: Na radna mjesta koja zahtijevaju originalnost najčešće dolaze Vodenjaci. Čak i poslove na pokretnoj traci rade na sebi svojstven način. (haha, drito...)

Tehnologija: Fascinirani su svime što je ultramoderno. Među prvima su nabavili računala i priključili se na internet, a i pri kuhanju se češće služe aparatima. Prigrlit će techno glazbu čak i ako su odrasli uz rock.(nisam ja odabrao techno...to mi je po znaku;))))

Ljubav: S njima je teško planirati budućnost. Njihovim partnerima pak najviše smeta sklonost da s bivšima uspostave prijateljski odnos, kao i to da su često nesigurni u prirodu svojih osjećaja.(bla, bla,bla, uvijek isto...)

Odnos s drugima: Prijatelji im najčešće zamjeraju nemir i stalnu potrebu za promjenom. Ne drži ih ni vrijeme ni mjesto, pa izlazak često izgleda kao trčanje od kafića do kafića, a bračni život prate učestale selidbe. (trčanje je zdravo za tijelo i duh)

Putovanja: Ugledate li osobu naoružanu kamerama, fotoaparatima i dalekozorom, nećete pogriješiti proglasite li je Vodenjakom. Šumu smatraju idealnim mjestom za život i odmor. Ovu sklonost vuku iz davnina, jer je u mitologiji upravo vodonoša bio zaštitnik šumskih vilenjaka. (ajmo u grmlje se odmoriti...)

- 13:30 - Ak stisneš, napiši nešto (0) - Don't touch this button - #

nedjelja, 17.09.2006.

Malo sam prčka

Iako sam na kompu cijeli vikend, što nikako nije dobro, ništa produktivno nisam napravio, ali eto, bar sam malo skidao trance-a i lokalne mjuze, čitaj mjuze sa top ljestvica, tako da imam skoro sve. Pokušao sma skinuti jednu super pjesmu, ali dve sam skinuo i obje neke pljuga, sex verzije, a dobro.
Ali bar sam nešto našao...

- 19:57 - Ak stisneš, napiši nešto (3) - Don't touch this button - #

subota, 16.09.2006.

Italian job

Nemam što za raditi pa da napišem jedan kratak, mucho kratak post.
Maturalac-dobar
Škola-što se mora nije teško
Treninzi-deveti krug pakla uz primjese čokolade
Zdravlje-jako dobro, oko nije baš best, a ni uho
Odnosi sa starcima-ne baš savršeni
Odnosi sa frendovima u školi-većinom dobri, neki me gledaju kao da sam im 'čaleta' ubio
Odnosi sa kompanjonima na treningu-kao da su duha vidjeli, jesam bijel, ali ne tako
Odnosi sa mojim curama-samo jedna
Odnos sa samim sobom-kroničan nedostatak ogledala, smršao 2 kile, sad imam circa 85
Posao(više ne radim, let's face it)-nikad bolje, zovu me svaka tri, četiri dana, šalju mi sms-ove, srećem kolege na ulici, sreo sam supervizoricu...

Upozorenje-zaboravio sam stavljati interpukcijske osjećaje, tipa smajlija, fill them in on your risk

- 21:55 - Ak stisneš, napiši nešto (3) - Don't touch this button - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što se ovdje radi

  • blog

    My view of the world around me...ili ti ga moje viđenje stvari koje se zbivaju okolo-naokolo

Imena luda nalaze se svuda

  • MMasculine
    AAltruistic
    CComical
    AAltruistic
    NNerdy

    ...ma opisuje me u potpunosti:)
    MMischievous
    IIntelligent
    SSquare
    HHonest
    KKeen
    OOld

Kad će te izgledati ovako javite se










I kad će te moći ovo napraviti