M's view

subota, 24.06.2006.

Yeah, yeah, yeah...

Dakle, prije par dana sam se malo igrao digitalcem, mislim morao sam ga isprobati i slikao ja nešto kaj je naletilo, a, e-he, a šta b' naletilo...



Ovako izgleda moj kompić, koji nažalost šteka kad nisam dobar prema njemu, pa onda pizdim, JAKO...



A ovo je em-pe-štiri plejer, na mom najdražem mjestu u dnevnom boravku...kauču naravno!



I da, danas sam malo kraošulje od staroga, jer me puknulo, pa zakaj ja ne nosim šulje??? Brezveze, jel tak...efo jedne...



Te mi se vratila ujna iz Kanade pa mi je donijela majicu naravno, ali to nećete vidjeti...

- 12:28 - Ak stisneš, napiši nešto (1) - Don't touch this button - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što se ovdje radi

  • blog

    My view of the world around me...ili ti ga moje viđenje stvari koje se zbivaju okolo-naokolo

Imena luda nalaze se svuda

  • MMasculine
    AAltruistic
    CComical
    AAltruistic
    NNerdy

    ...ma opisuje me u potpunosti:)
    MMischievous
    IIntelligent
    SSquare
    HHonest
    KKeen
    OOld

Kad će te izgledati ovako javite se










I kad će te moći ovo napraviti