M's view

nedjelja, 21.05.2006.

It's like this

Ipak ću malo napisati danas. Da započnem, jučer mi je bilo super vani, zabavljao sam se, iako nisam išao na trening, što nije bilo prepametno, ali preživio sam. Ne znam jel trebam napominjati da imam najbolju curu na svijetu koja ima tako dobru jaknu, mora mi ju posuditi. A lik u tramvaju, živa smijurija, mislim stvarno dobro sparuje odjeću, no zato mu je treba luda do bola. Sjetila me na jednu frendicu, stvarno ista Maja, ajme, ali nije ona, ona nema takvog dečka.

Sada gledam komentare o pjesmi Severine, ajme, kako je ludo. Ajme, ovo je prestrašno, koja zajebancija. Što me vodi do sljedeće stvari, bio sam vani kod frenda i malo smo čagali, na što drugo nego na Seve. Ajme. Jel uopće moram stavljati gomilu smajlija da vam dočaram kako smo umirali od smijeha. Izgleda da moramroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflrofl

Na treningu smo radili 4 i po kruga, razveslavanje, uveslavanje, uglavnom bilo je super. Stvarno je, zajebancija, onda nije pak pretežak trening, a na kraju smo se mislili baciti u Jarun, zajebao nas je Mario koji bi cinkao treneru, pizda.blabla

I još onda danas pečemo roštilj. Stari mi je prije toga rekao da je pitao Šurbu da radim u Domu sportova.Možda, you never know.

A roštilj, smijurija, stara sere starom, stari sere staroj. A ja se držim postrance i umirem od smijeha, da , i palim vatru, pečem, slažem stol, režem luk, paradajz, da JA SAM RADIO RUČAK. Tko bi rekao. No tako je to, mora netko držati djecu zajedno.rofl

Zaboravio sam jedino raditi nešto za školu, no doći će to an red sljedeći tjedan. A još manje od mjesec dana.

I sada sam se upravo okupao.

I nadam se da ću sutra briljirati na matiši.

- 21:54 - Ak stisneš, napiši nešto (0) - Don't touch this button - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što se ovdje radi

  • blog

    My view of the world around me...ili ti ga moje viđenje stvari koje se zbivaju okolo-naokolo

Imena luda nalaze se svuda

  • MMasculine
    AAltruistic
    CComical
    AAltruistic
    NNerdy

    ...ma opisuje me u potpunosti:)
    MMischievous
    IIntelligent
    SSquare
    HHonest
    KKeen
    OOld

Kad će te izgledati ovako javite se










I kad će te moći ovo napraviti