M's view

subota, 20.05.2006.

Crash, bum, bang

Jučer se na u Zgorskoj, neposredno iza Selske dogodila omanja prometna nesreća u kojoj sam stradao ja, moja bijela majica i zbog toga danas nisam išao na trening. Baš sam seljak, ali nema veze, trener je rekao da sam dobro odradio ovaj tjedan, a sutra ću biti na treningu, pa je to sređeno. Trebao bi se ići upisati u student servis, a tak mi se ne da. I da, cijelo jutro due to pain in the lower back sam igrao notpron i službeno govorim kako ODUSTAJEM, ne zato jer sam kukavica i zato jer ne mogu dalje, već zato jer mi se ne da tražiti autorizaciju za sljedeće nivoe od tamo neke seljačine koja je smislila tu igricu. Tako da se povlačim, mislim da sam svoje sebi dokazao. Došao sam below zero ili točnije na -32. Dovoljno, više nego previše.

Nadam se da ću danas van sa curom inače je cijeli dan u kurcu. Not na trening, notpron, pa di ćeš gore.
Iako, jučer je bio super dan, takve treba ponavljati, u školi super, na treningu super, sa curom super.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što se ovdje radi

  • blog

    My view of the world around me...ili ti ga moje viđenje stvari koje se zbivaju okolo-naokolo

Imena luda nalaze se svuda

  • MMasculine
    AAltruistic
    CComical
    AAltruistic
    NNerdy

    ...ma opisuje me u potpunosti:)
    MMischievous
    IIntelligent
    SSquare
    HHonest
    KKeen
    OOld

Kad će te izgledati ovako javite se










I kad će te moći ovo napraviti