M's view

ponedjeljak, 15.05.2006.

Tko je ovdje lud?

Glup naslov, znam da sam ja. Danas na treningu na kojeg sam kasnio kojih 45 minuta jer sam morao doma pojesti tri šnicla nakon što sam po putu pojeo pola pizze, da sad znate kako mi ej bilo lagano veslati, me cijeli trening trener zajebavao i na kraju nakon što sam izašao nakon 3 i po kruga dođe on meni: "Sir, kaj si skratio danas, nije 4, ha? Znaš da ću te vrijeđati i zajebavati na vodi sve dok ne popraviš sve greške.". Rekao ja, hvala treneru, sad recite, zar nije najbolji? Naravno da je.

I da, sad isprintati referat, malo zachillati i onda novi dan, tako to ide, zar ne? Usout ću se najesti i to opako.

Te još jedna zanimljivost, naiđem ja na post jedne određene cure(btw. piše da nemaš aktivnih servisa!) i pročitam ga, te se značajno nasmiješim. Moja želja je bila da se tvoja ispuni...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što se ovdje radi

  • blog

    My view of the world around me...ili ti ga moje viđenje stvari koje se zbivaju okolo-naokolo

Imena luda nalaze se svuda

  • MMasculine
    AAltruistic
    CComical
    AAltruistic
    NNerdy

    ...ma opisuje me u potpunosti:)
    MMischievous
    IIntelligent
    SSquare
    HHonest
    KKeen
    OOld

Kad će te izgledati ovako javite se










I kad će te moći ovo napraviti