M's view

nedjelja, 14.05.2006.

Ja jesam, ti si na redu



Prevrnuo sam se u skifu danas, tako da sam se okupao. Sad znaš da je na tebi red.
Lijepo sam se okupao, izašao iz čamca sa stilom, okrenuo ga natrag i napravio ostatak treninga, pozdravio cure iz Mladosti onako polu mokar i to bi bilo to od današnjeg treninga. Naravno, poslije tuširanje, kako bi to zaboravio.

Sada je sve u pranju, a ja slušam muziku i mislim si kako bi htio sada plesati, kako bi bilo predivno da imam svaki dan kojih 4 sata slobodnog vremena, 3 sata za plesanje hip hopa, a sat za rad na tijelu. Ali nemam, pa ću morati ponovno morati čekati more i da dođem na Krk da se bacim na rad s mišićima. Znam da ih svi planiraju nabaciti prije mora, ali zbog treninga ne izgledaju tako loše, a nema se vremena previše baviti njima, uvijek ima prećih stvari, zahvat ovako, zaveslaj onako, u koncu ovo u kraju ono.

I danas sam se tako izbezumio kad sam vidio trenera onako obućenog u košulju, hlače, cipele, stvarno je izgledao dotjerano, macanerski. Drago mi je kaj mi je trener faca.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što se ovdje radi

  • blog

    My view of the world around me...ili ti ga moje viđenje stvari koje se zbivaju okolo-naokolo

Imena luda nalaze se svuda

  • MMasculine
    AAltruistic
    CComical
    AAltruistic
    NNerdy

    ...ma opisuje me u potpunosti:)
    MMischievous
    IIntelligent
    SSquare
    HHonest
    KKeen
    OOld

Kad će te izgledati ovako javite se










I kad će te moći ovo napraviti