when God created man,SHE was just kidding

srijeda, 03.05.2006.

SMIJEŠI SE ....SUTRA ĆE BIT GORE

Kako mi je danas baš prebezvezan dan nisan se ni nasmijala cili dan,sve je tako dosadno i bezvezno.Još od kad san stupila u školu sve je bilo tako uspavano i nikakvo i onda ja pican glazbeni u nadi da će nan na kavi bit super.I sad dolazin van ja tamo a ono dvoje leže na staolicama i to vani, a nikad prije nismo vani sidili i meni sve to malo čudno,inače to dvoje su van vukovička i skansi koji su picali dvi ure prije.Sidnen tako i ja s njima i nismo imali nikakvu temu samo smo se pržili na suncu dok nas nije ubilo pa samo ušli u nutra i još došle i lara,jope,tamara i antea,a najtragičnije je to šta smo imali svako točno za kavu ni manje ni više,a nestalo struje pa nismo mogli naručit kavu tako da nismo ništa naručili osim jope koja je uzela pivu.E sad van je najbolji dio mi tako sidimo bez tema za razgovor,bez pića u sri praznoga kafića i dolazi nama neki čovik da će nan on prodat neku knjigu za samo 130kn a mi nemamo ni za kolu kupit i tako da smo spušili ća tog čovika i ostali još nekih 10 minuti i razočarano se skupili i otišli ća doma.Ostatak dana san provela još gore izležavajući se na krevetu i misleći kako triban ućit i sve dosad san se ja spremala za dignit se i ić učit i nakraju san sila za ovaj kompjuter i baljezgan gluposti.Pa zato da ne nastavljan s ovin dosadama iden ća i lipo vas svih pozdravljan i želin van da nikad ne doživite ovako dosadan dan....ali kao što moj naslov kaže smiješi se ....sutra će bit gore!!!

POZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

- 21:31 - Komentari (20) - Isprintaj - #