when God created man,SHE was just kidding

utorak, 02.05.2006.

tko rano rani ima podočnjake



Ajme koja strava! Praznici mislin ako se ova dva tri slobodna dana mogu tako nazvat bili su preveliko smeće pocile dane je padala kiša, pa smo mogli izać neki kafić a to mi se jednostavno više neda i nema poštenoga mista za izać a di se ne puštaju cajke.Mogli smo mi i izać negdi di je lipo otvoreno i kad ima...sve je super ali bi pokisli ka miševi i onda bi opsovali sve po spisku onome koji je to predložija.I tako još jedina logićna opcija bi bila ić u nekoga doma,šta nan je poprilično bilo i u planu ali kako je bilo ružno vrime svima su starci bili doma tako da je i to propalo.Tako da san cile ove“praznike“ provela uz ovaj moj kompjuter,išla bi leć u dva i digla se u podne....I onda tako iznanadno došla škola pa se morala dignit u osan.
Ma koja je budala izmislila školu u osan uri di je tu ljudskost?!?

EVO TO JE BILO JUTROS POPRILIČNO OVAKO:

Zvoni mi sat aj još ću ja pet minuti......
AAAAAAAAA.......
Šta je ovo već je osan manje deset?!
Ajme još mi je prvi sat kemija,KRIMINAL,KRIMINAL!
Trćin ja tako u školu kad svatin da će me stoposto pitat ali mi ni nakraj pameti nije bilo da mi je kemija prvi sat?!
Dobro aj valjda ću se uspit opravdat.
Već je osan i deset.
„Dobro jutro,skužajte šta kasnin.“
A nastavnica mi je tako milin i nježnin glason rekla „kako te nije sram u ovu uru doć u školu kako se usuđuješ ući i pitat da sjedneš?kako se vi ponašate to je nenormalno....“
Udavila me svojim prodikama ali ja bi se sad tribala opravdat,NE,to mi sad nije ni nakraj pameti sist ću pa šta bude....
Aj dobro proša je i taj sat ja još spavan a podočnjaci mi do kolina
Nakon nekoliko satova ja se napokon probudila i kažen dvi rići i oliva(nastavnica iz kemije)meni da asa iz prićanja na satu ja njoj kažen da nisan ništa ni rekla i ona meni kaže da kako joj mougu lagat u facu i da mi još jednog asa....POTPUNO ME DOTUKLA
I onda nakon škole dođen isprid ogledala vidin kako su mi oči napokoplja a ispod njih podočnjaci veći od obraza kosa polu raščupana,cila san neispavana i svatin da san ja sve to riskirala i usprkost mojo nespremnosti došla u školu I TO DA BI DOBILA DVA ASA I PO SATA PRODIKE!
Image Hosted by ImageShack.us
Pa neka sad neko kaže di je tu pravda?!

- 20:16 - Komentari (5) - Isprintaj - #