Falling Objects myspace myspace layouts
ee.. - angel or devil :))) - Blog.hr
< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

a blog je napravljen iskljucivo iz razloga jer ga svi imaju...svaka budala...pa et..da se i ja učlanim u klub...:)))
a svasta ce se pisat...vidjet cete :)))


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace




Clock Generator - bigoo.ws






Linkovi

Anakiss
Wale i Monynaughty
Mateomouthwash
Gromacnikrofl
Trlenut
Andrea i Mirnafino
Shevina socijalasmokin
mali Stjepozubo
Suza mojakiss
Princeza Katafino


Moja malenkost...


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace


waveovako
Zovem se Marina...
Rođena sam 28.3.1991...sto i nije tako važno al et....
Horoskopski znak:ovan
Škola:gimnazija...3.raz. D cerek
Prebivalište: prvi veliki grad do Slavonskog Broda- Gromačnikrofl
Plešem salsu rofl igram odbojku....
slušam sve...al baš sve...pod utjecajem mogu i metal i cajkesmijeh...ma sve...
Najbolja prijateljica Ana...thumbup sta reci..luda ko ja...kissdolje mal više o njoj...
a sad ostali prijatelji...bez kojih ne bih mogla živjeti...ima vas dosta...
Marija, Dunja, Ina, Ana (druga), Mrvica, Mony, Wale, Mia, Anja,...svi iz razreda...i ostali smijeh
Ne volim tracanje iako se i ja nekad ukljucim al stas i to je dio života headbang...neke prof. necemo nabrajat imena...uglavnom one bahate, artogantne, bez smisla za humor, MAHUNE !!!!namcor
et svasta cu pisat i to je to ukratko...javite se na moj MSN ak trebate sta... marina_5997@hotmail.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Slike:

e ovo protumacite kako želite....
samo ana i ja znamo pravu istinu :)))))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dovoljno je reci...
extra parasailing...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

uuuu...Ana i ja....miš maš.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj bracika....drugi je isti...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dio ekipe iz praga....eee sto sam para kinezuu daoo
ee pola Pragaaa sada bi imaooo...:)))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kak Trle kaže...
Britney Spears hehhhehh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj jedan i jedini..
boby :)))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Na ulazu Gromačnika ce vas docekat ovaj natpisrofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

oooo...samo jedan djelić Gromačnikarofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Toni, ja i Ana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana Vukovic i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ee da napišem nest o ani...
odrasle smo zajedno...jos uvijek se družimo...
najbolje kad mi zaplešemo u sobi...ee...to treba vidit...
luda je...nema sta...mala crnka...ide u gimnaziju...odlikasica nasanaughty
voli zajebavat ljudemouthwash
e sad ono najbitnije..SLOBODNA JE !!! zainteresirani....navalite..
joj toliko znam o njoj a sad nemam inspiracije...
volim jucerek
i to je to....
nekad naživciramo jedna drugu al to jako kratko traje...do 5 min...i onda se smijemo ko lude....


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace


Ana i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Posebno mjesto u mom srcu ima Suza..ta cura jednostavno je
preee dobra....počevši od činjenice da voli hvatat ljude na hodniku
i ludirat se pa do jedne od najboljih učenica u skoli...
...usudila bih se reci da je najbolja...tj. briga me za druge..
za mene je najboljasmijeh
velika pusa mojoj Suzi...rospijici...kiss

Suza:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


naši propali nogometaši...
sve u svemu..imaju potencijalarofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


za moju jedinu INU!!!

pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace


ja i Mirna..:)))



*********************
Sretan je i zaista velik onaj tko ne mora vladati ni pokoravati se da bi nešto morao biti.....
*********************
Nema ljepše nade od one što je nikla iz tuge i nema ljepših snova od onih što ih rađa bol....

*********************
Dok god nekog volimo zbog njegovih vrlina to nije ništa ozbiljno. Ali kada ga počnemo voljeti zbog njegovih mana, onda je to prava ljubav...
*********************
Dok uvlačim posljednji dim cigarete,
na tebe me ove pjesme sjete.
Pluća mi se stežu i srce kuca jako,
okreće se sve naopako.
I sad ovu pjesmu pišem i
osjećam-ne mogu da dišem.
Palim cigaretu drugu,
da s njom ubijem tu prokletu tugu,
ali ne pomaže ni to više
jer sve me na tebe podsjeća i sve na tebe miriše.
Polako ludim-ovo je za mene previše.
Pokušavam ti nešto reći
ali u tom pokušaju me tišina spriječi.
Jer kad trebam riječ da izustim,
umjesto toga ja samo suzu pustim.
I dok suza polako klizi mi niz obraz,
ja pomislim-ovo je još jedan poraz.
Ti me gledaš,a meni srce iskače iz tijela
i na uho ti šapnem-vjeruj mi ni ja ovakav kraj nisam htjela...

********************
But I don't care what they say
I'm in love with you
They try to pull me away
But they don't know the truth
My heart's crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I

Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love


*************************














































































































































































































































Cursors - Get this CursormyspaceMySpace LayoutsFriendster Layouts






subota, 08.12.2007.

ee..


Grunge Angel Generator at bigoo.ws



sta vise reci...
svidila mi se slika..pa et...life is good
jel tak ina??jesam rekla kaktus...hehehh



| CoMmEnTaRiChI (38) | PrInTaNjE | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.