Cifra kaže:

MA3CA

subota, 28.08.2004.

KAD SE NJEMU NE DA

Većina muškaraca, kad zamišlja buduću suprugu, nekako je podsvjesno vidi mlađu bar godinu dvije, ako ne i 5-6. Znate ono, nek bude kao zalog za starije dane. Evo priznajem i ja se hvalim da imam mladu ženu iako je razlika tek dvije godine. Ali mlada ženica nosi i određeni broj loših strana, a jedna od njih je nezasitnost u krevetu. Dobro, budimo pošteni i nazovimo to normalnim potrebama, samo što normalno za muškarca od 36 ne mora značiti isto kao i za ženu od 27.

E pa tu negdje, na toj razlici od 9 godina počinje naša večerašnja «Priča za laku noć».
Reći ćete razlika nebitna, u današnje vrijeme neznatna. Ali nije.

Jučer mi se ženi pojadala njezina prijateljica s posla. Dotična je ustvari već godinu dana izbezumljena od toga što je muž ne doživljava kao ženu, već skoro pa isključivo kao sestru. Ovo «skoro pa» događa se otprilike jednom u dva mjeseca i traje 4,5 minute s predigrom. Pokušala mu pažnju na sebe skrenuti je s promjenom frizure. Nije upalilo.
Izazovno oblačenje, nova sexy spavačica i crveno donje rublje nije ni prijetio. Priče o kolegama s posla koje je salijeću i svakodnevno bacaju «određene aluzije» ostavile su ga sasvim ravnodušnog i nezainteresiranog.

Žena mi jučer u krevetu priča o tome i ja nemrem vjerovat. A znam da tip nema ljubavnicu. Skoro sam pa siguran da nema. I veli žena dalje «vide se te 4,5 minute u dva mjeseca na njenom psihičkom zdravlju». Počela se okretat za fućkanjem kolega provokatora, a neki dan je to napravila i provokaciju bauštelaca. -Zvuči nisko, ali šta ćeš, velim ja svojoj ženici, prijateljica ti je u grdoj krizi i željna je muške pažnje, pa makar bilo to i fućkanje dečki na skeli.

Ma ja u potpunosti razumijem čovjeka. Približio se četrdesetima, radi na poslu ko crnac, jer ako neće sad zaradit, kad će?! Doma kad dođe dete mu se baca oko vrata i kad malu uspava oko 11h ko još ima volje za neka drugo?????? Dobro, mislim si ja, shvaćam čovjeka, al' ne bi ipak toliko trebao pretjerivat s tim apstinencijskim stvarima. Na kraju krajeva šteti i braku kao takvom. Dobro čovjek nije računao na to kad se ženio za 9 godina mlađu.

Ali nje, nje mi je stvarno žao. Mislim, znam kak joj je. Mi muškarci shvaćamo tu problematiku uskraćenosti ljubavi, pogotovo ako su migrene učestala pojava. Ali fakat, nisam imao osjećaj da i žene mogu bit tak isfrustrirane zbog onih stvari. Uvijek mi se činilo da bi se neke odrekle seksa do kraja života za jednu intimnu riblju večericu uz svijeće uz ugođaj violine negdje tamo u pozadini. (Vi'š ti što su stereotipi!)

I tak priča mi još žena o njezinim jadima, a ja ju samo puštam iako je bilo već pola jedan po ponoći. I kad je konačno zavšila tu silnu priču oko jedan, pa velim ja njoj: - Vidiš draga kak si ti sretna žena! Pa tebi je najmanje četiri puta bolje nego toj jadnici!

- 22:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #