#PiKčRs kUtaK#

I'll be there for you, when the rain starts to pour.
I'll be there for you, like I've been there before.
I'll be there for you, cause you're there for me too


Image Hosted by ImageShack.us


_______________________

Image Hosted by ImageShack.us

_______________________

Image Hosted by ImageShack.us


My dReAm iS To fLy
OvEr tHe rAinBow sO hIgH


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ponekad sanjam da tu si kraj mene
i opet sam sama, ja ne zasluzujem strah
ponekad vidim te
kad zaklopim oci i zamislim te
zelim da bjezim...al na tebe podsjeca me


Image and video hosting by TinyPic

al vidim da nemam kud,
da na mom srcu uzalud,
TVOJE IME PISE ! ! !


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I nEveR prOmiSeD yOu A rAy oF LiGhT,
i NeVer PrOmIseD tHeRe'D Be sUnShIne EverYdaY,
I gIvE yOu eVeRytHiNg I HavE, tHe GoOd, ThE bAd.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

_______________________

JeR zIvOt naAs Je RasUo sViJetOm
kAo BisEre I mOzDa sE i SreTneMo
TkO zNa KaD i tKo Zna gDjE,MoZda bAs
tU pOd TreSnJom StO nAs Je oO kIsE
SaKriLa,tU gDje Si mE ZadnJi pUt PoLjuBiLa


_______________________

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kAo Da sAm SeBi sTrAnAc
PoLa diJeTe, pOLa sTaRac
-iZgubLjeN u LjuBavI-


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nEmoJ tRaZitI PraVe riJecI,Da
Te pOdiGnU sA dNa,BoL jE uViJek
oD nJiH VecI...I mOGu tI oBecAti
SvE sTo zELis SaD zA kraJ i mOgU
tI OprOstiTi i oNo StO sE Ne pRasTa,
Al vJerUj neEceS nAcI MiR, gDjeGod
krEnuO sVe DoK tI Ne oProSti OvO
sRCe sTo Si sLoMiO


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TI SI MOJ OTKAZANI LET

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

WhO dOesN't lOnG fOr SomEoNe tO hoLd
wHo KnoWs HoW To LovE yOu wIthOut BeIng toLd
SomEboDy teLl mE WhY I'm On mY oWn
If tHeRe's A souLmaTe fOr eVeRyoNe


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

.:*sOmEtHiNg mUdRo*:.

Nije zanimljivo ono što vam žene kažu, zanimljio je ono što prešute.

Ništa nije tako dosadno kao sreća drugih.

Novac je kao žena: da bi ga sačuvao, trebaš se baviti njime, inače će usrećiti drugoga.

Onaj kome povjerite svoju tajnu postaje gospodar vaše slobode.

Onaj tko neprestano teži "nekuda više" mora računati s tim da će jednog dana osjetiti vrtoglavicu.

Ono što nam najviše nedostaje u životu, to je netko ko bi nas prisiljavao da činimo što možemo.

Orginalan pisac nije onaj koji nikoga ne oponaša nego onaj koga nitko ne može oponašati.

Ima mnogo ljudi koji čitaju samo zato da ne bi morali misliti.

Ovdje počiva moj posljednji živac.

Pametni ljudi sebe prilagođavaju svijetu; Glupi svijet prilagođavaju sebi.

Paun: "Ne nosim ja to radi ukrasa. To je radi ženki"

Ima istina u koje nije dobro vjerovati.

Ima ljudi toliko dosadnih da sa njima za pet minuta izgubimo čitav dan.

Vina dant animos. (Vino daje raspoloženje.)

In vino veritas. (U vinu je istina.)

Non est culpa vini, sed culpa bibentis. (Nije krivo vino nego onaj koji ga pije.)

Ima mnogo žena koje su udovice već sutradan po vjenčanju, jer su im umrli muževi o kojima su maštale.

ja želim ne samo da budem voljena,
već da mi se to i kaže; svijet šutnje dovoljno je prostran
s one strane groba.


Nemoj misliti, da si siromašan, ako se tvoji snovi nisu ostvarili. Stvarno siromašan je onaj tko nikada nije snivao.

Razum nam može kazati što trebamo izbjegavati,
ali jedino nam srce govori što trebamo raditi.


Kad ljudi osjete da ih voliš upravo onakve kakvi jesu,
da ih ne nastojiš mijenjati niti ih gušiš,
oni se osjećaju ugodno – i traže tvoje društvo.

Učini svoj život vrijednim življenja: iskušaj avanturu života, ne boj se odnosa, priušti su radost, pa makar iz nje slijedila bol. I proživljena bol svjedoči o tom, da si živio. Čovjek bez boli i užitka nalik je fikusu, koji bijedno vegetira u kutu prazne sobe.



< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari...hoćeš/nećeš

.:*oUr SpeJs*:.

...

pEt mLaDiH GoLubIcA...
NasMiJeSenA sU Im LiCa i PosLiJe mNogO gOdInA
u mOmE sRCu dRaGa sLicIcA...
ZajEdNo sMo mOmKe gLeDaLe...
zAjEdNo Po SpOrTskOj SeTaLe...
PraViLe sE Da sMo vaZnE, Da SmO PaMetNe
i sNazNe, sAnJaLe sMo zEmLjE dALekE
.



_______________________

BY:Milka,Maja,Marija,Tonka & Kika
_______________________

A OVO SMO MI !!!

MAJA =>lutkica



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

RazR€d :3.
sKoŁa : gImNaZiJa
DaTum rOdJenJa : 12.09.1990
sLuSaM : SvE
SluSam: ma sve
nAj bOJa: plava,maslinasta,prljavo roza(!)

VoLiM:
x mamu i tatu (ajojj...)
x braću (jea)
x svoje PRIJATELJE
x spavat (jedva cekam)
x cokoladuuu
x glazbu,ples,ludiranje opcenito
x pringls :)
x iskrenost,posebnost,razlicitost
x dinamo
x optimizam (ZIVOT JE LIJEP)
x djiradu sportskom
x bojat kosu

Ne VOLim:
x neiskrenost
x umisljenost bla bla
x kad netko nema svoje JA
x nepravdu (poludim grr)
x kada nemam para na mobu
x monotoniju
x pesimizam (dajte ljudi...)
x kad dinamo izgubi :(
x kad netko kasni (IRONIJAAA)
x kad mi je kosa krizaaa !!!

VrLine:
a zezam see,nije na meni da
to nabrajam (vi mozete slobodno hehe)

MaNe:
-tvrdoglava
-preponosna (al fakat)
-UVIJEK KASNIM
-itd...

ziVotNi mOtO:
-ZIVOT JE LIJEP,ALI I PREKRATAK
DA BI GA TROSILI NA NEVAZNE
STVARI !! (kemija)

A moj BrOJa moBa Je....
hehe,just kidding ;)

obOzaVam Vas...!!!
KiSS!!
_______________________

MARIJA =>fensi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


RazR€d :3.
sKoŁa : gImNaZiJa
DaTum rOdJenJa : 08.10.1990
sLuSaM : oViSno U kojEm sAm eLemEnTu

vOoOliM :
x sVoJE KuL frEnDicE
x LjEto >&< mOrE
x nAkiT
x TraPkE
x SvoJu SobIcU
x sPaVaT
x CrcKaRat
x IzLaskE
x ZvaKe
x SmiNkU
x mSn
x DuGe sEtnJe
x mJesEcInu
x SanJatI
x IC U FRIZERKEHAHAHA
(i mjenjat boju kose weee,a dalo se primjetit
...samo jos crna nisam bila hihi)

- - -
N€voOLiM :
x UmisLjenOst
x lAzLjiVcE
x AgrEsivCE
x KaD mI KomP bLoKa
x ZaBraNu IzlaZaka
x DiskRimInaCiju SpoLovA
x DoSaDu
x pAmEtoVanJe
x LanCe sRecE
x kAd SaM tUzNa Kad SE zaLjUbIm...)
x kAD mE BudE

NajV€c€ Man€ :
x KomPlIciRam I
naJjEdnoStAvniJe StvAri
x TvrDogLavA
x nEstrPlJivA
x LaKo sE daM iZnerViRat i BaCIt U cRnJaK

vRLin€ :
x IskRenA
x koRekTnA
x PoUzdAnA
x i JoS pUuUnO tOgA HaHaHa

KoOoNtaKt :
fancy.m.t.k@hotmail.com

_______________________

MILKA => cicy





RazR€d :3.
sKoŁa : gImNaZiJa
DaTum rOdJenJa : 12.10.1990
sLuSaM : vecinom rock ili mjesavine i techno, a tesko mi padaju cajke
NaJ bOJa :ljubicasta

osobine ili mane:
-puno pricam, previse
-puno razmisljam, analiziram
-muljam za nevirovat u kriticnim situacijama
-puno jedem ili premalo, zapravo sam opsjednuta hranom ili tezinom koju mi uzrokuje
-virujen ljudima ko ribi koja poleti(ali riba ne leti pa.....)
-lako se uvucem u problem ali tesko mi je izac iz njega(kao da svima nije...??!!)
-dovedem sobu do krajnjeg nereda da bi mi kad je uredim izgledala renovirano(dobar osjecaj)
-kad sam ljuta bacam stvari(pazim da su nelomljive)
-uf........AJ NEKA

ZANIMLJIVO!!!!(ajme dosade)
-bojim se svega, pa spavam upaljenog svitla i polu otvorenih vrata...jer ako su puno otvorena neko ce uc da ga ne cujem, a ako su zatvorena skroz, bojim se zatvorena prostora(samo se vi rugajte)

mrzim:
-dim od cigareta, zapravo bilo kakav dim jer me ubija....pogotovo ako jednom u sto godina stavim nesto sminke za u grad, a od dima mi oci zasuze, pa za koji minut izgledam ko maskirani indijanac: "crno oko"
-sad bi trebala rec dvolicnost, lazi i takva da prostis...hm, ali onda bi ponekad mogla zamrzit i sebe jer smo svi takvi pa eto....

e da TV:
-OBOZAVM GLEDAT FILMOVE, sve vrste osim akcijskih....ccccccccc....mrzim ih

_______________________

TONKA =>carrea

rAzrEd: 3.
skOlA: gImnAzIjA
dAtUm rOđEnjA: 27.06.1990.

kOntAkt: mtk_girl@hotmail.com

_______________________

KIKA => lizzy



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

RazR€d :3.
sKoŁa : gImNaZiJa
DaTum rOdJenJa: 14.11.1990
sLuSaM: techno i domace
NaJ bOJa: bijela

volim:
-hm...cokoladu
-pricati gluposti, u biti spontanost
-folklor
-pisati sms poruke
-fensinu izgubljenost, lodicino spavanje, milkinu pricljivost i tonkinu smirenost
-voznju u pedalini...(necemo u detalje)
-tandzarinu
-spavati
-crystal club
-hajduk

ne volim:
-dzin tonic
-kemiju
-planiranje buducnosti, opcenito planiran zivot
-grist nokte
-senf
-stajati na jednom mijestu

...






srijeda, 06.02.2008.

kriv je kikin cd XD



Opet noć briše dan
Kiše prošlih ljeta trag
I kao da mi odnose
Sve do čega stalo je
Ali ne, ne predajem se
Još mogu za nas promijeniti svijet
Znam da me lomila noć
Al' opet rađao dan
I uvijek vjerovat' ću
U nova jutra jer znam
Prošlost je sve iza nas
Sad samo ruku mi daj
Ljubav pobijedit će sve
I nikad neće biti kraj
Dok si uz mene Image Hosted by ImageShack.us


Prijateljstvo je postalo samo obicna rijec,rijec za koju se hvatamo kada tonemo i nadamo se da ce nas prijatelj povuci gore...ne shvacamo kako se u trenutku to sve moze okrenuti,kako te nekad najbolji prijatelj iznevjeri a najgori neprijatelj ugodno iznenadi...kazu da si velik onoliko kolko imas prijatelja,a onda ti kazu da pravih prijatelja uvijek ima malo ili NIMALO,pa kakva je onda nasa prava velicina...idealni prijatelji ne postoje,postoje ljudi koji u nama vide makar mrvicu svoje koristi,one iste koristi koju mi vidimo u njima-uzajamna prijateljska ljubav...postoje ljudi koji su tu za tebe u dobru i zlu,a postoje ljudi za koje si ti tu u dobru i zlu...prijateljstvo je duet,i raste onoliko koliko ga zalijevas,onoliko koliko sebe dajes i ulazes u njega...to je pravo prijateljstvo...na polici moje sobe stoji jedna od meni drazih uspomena,rodjendanski poklon,na kojem pise:SESTRA PO RODJENJU,PRIJATELJICA PO IZBORU...pravi prijatelj trebao bi biti kao brat ili sestra-pruziti ti bezuvjetnu ljubav,podrsku,podici ti samopouzdanje onda kad mislis da si zapeo,pruziti ti osjecaj sigurnosti i topline koji svi zasluzujemo...pravo prijateljstvo je idealiziran pojam,ali pravih prijatelja uvijek ima,pa cak i u ljudima za koje nikad nebi ni pomislili...kiss


Više ne želim te, ljubit iz navike
Teško je prazan ostat kraj tebe
Više ne želim te, ljubit iz navike
Ubilo bi me, viruj samo nestalo bi me


Inace,s vremena na vrijeme se zapitam sta to krivo radim da mi stvari za koje stvarno zelim da uspiju jednostavno se uruse kao kule od karata...i pritom cak ne mislim na ljubav,bar ne skroz...autodestruktivna sam hihi
i kolko god malo slobodnog vremena ja imala,uvijek cu ga nac za razmisljanje,za sanjarenje i mastanje pa makar to bilo u 2 ujutro-kao sinoc...jel previse ako kazem da jedini san,koji ce najvjerojatnije ostat i neostvaren jest onaj koji sanjaju male curice,o "princu"...samo sto je moj MALO realniji...ne zelim princa na bijelom konju,zelim osobu s kojom se mogu druzit,s kojom mogu razgovarat kao s najbljom prijateljicom,s kojom se mogu smijat i plakat,koju mogu zovnuti u pola noci ako se osjetim usamljenom...zelim osobu kraj koje cu se osjecat kao savrseno bice,bez ijedne mane,kraj koje cu se osjecat kao JA...sretna i nezaustavljiva....osobu - "prijatelja" koji ce to osloboditi u meni
...Image Hosted by ImageShack.us


MARIJA



| Komentari (67) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.