siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN

*.,,.TeycHi & Tri$hA.,,.*


BEST FRIENDS TELL EACH
OTHER EWERYTHING!!*=)


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

khmm.,.skopirani ziwotopis iz mog bloga=).,hehe.,.

pa owak.,. ime mje tea*.,.(ko *caj* na engleskom=))).,.lol.,.
to sam ja.,.to me katica slikala f hrastu.,.lol=)


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

i owo,..
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

hehe.,.rodena sam u wZ-u.,. ali zivim u nedeliscu od moje 7 . god. ziwota,..
owai usrani swijet ugledala sam dana 12.03.1991..,. i od onda mje ziwot postajao swe gori i gori .,. hehe.,. yeah.,..(really!!).,..(khmmm).,.
school.,.graditeljska skola cakovec .,. ==>medijski tehnicar<== ,.., lol.,. raz.,. 1.d!., nem rekla d best.,.jer nismo.,.lol.,.(face it!!).,.just.-.,.yeah=).,.lol.,.swi ljudeki s raza bu mi fenomenalni=)l,.ok.,.ima iznimaka.,.al.,.khmm.,. newer mind.,.
kai da wam recem o meni!?.,.khmm.,.
bojim se .,.pauka.,. kipowa.,. (!!!!!.,.hmm.,.za informacije.,.ostawite komentar.,.).,. wisine.,. i zatworenog prostora.,. onak.,.. khmm.,. yaay.,.. hehe.,.jako sam., wesea.. komunikatiwna., otworena.,.,druzeljubiva.,, pametna cura=)..,.,hihih
,.ne wolim besmislene swade..,., i nekai sLichno.,..(al nemam to zadowoljstwo.,.jer uwijek upadam f njih.,.abuu.,.).,nisam normalna.,.i to je super tak.,. jer mislim da bi ponorela da sam normalna=)))heh.,.,
dam wam e -mail.,
sweetslayer666@hotmail.com .,..sto mje ujedno i msn.,.
a icq.,..257-990-358=)))

ewo,..jedna stwar bez koe ja nebi mogla preziwjeti f owom jebenom swijetu.,.jedna stwar koja je najbolji prijatelj bilo kad i bilo gdje.,. *my best friend music.,.*
heh.,.opsjednuta sam.,. blago receno.,. .,.hehe.,.
ja.,.kao glazbenik.,. osoba.,.(zenska).,.lol.,.koja se bawi umjetnoscu.,.(WTF!?).,.ok.,. ono.,. profac iz hrv..,lol.,.
swiram gitaru.,. (nazalost.,.samo 3 god.,.)(al bu druge godine 4=))))hehehe,..).,.pisem pjesme.,.., (koe poslje uglazbim na gitari).,. pjewam.,. te tekstowe=))lol.,.doma pod tusem.,. lol.,.f zboru josip wrhowski (nedelišce)=),.,.radim na albumu.,.uz help jednog dj-a=)))lol.,..ne ,ne.,.nie nikai rap.,lol.,.hehe.,..ali se decko kuzi f to.,. =))).,. pametno, pametno=) .,.,bu jednom nekai=)-...,hehe.,.
slusam nekai.,.u stilu oLd rock.,.rock.,..npr.., judas priest, aerosmith, bon jovi, nickelback, black sabbath, bryan adams, creed, led zeppelin, jimi hendrix, eric clapton, iggy pop, zabranjeno pusenje, opca opasnost.,.(ooo da=)), atomsko skloniste.,.riblja corba.,.azra.,.crno perje.,the cult-..,itd. itd.,.
heh.,.
ewo.,.owo su moje gitare.,.swe 3.,.
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


ewo...
ja sam PatRicijA,Trisha iL PatRisHa...


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

žiwim f Nedelišću od kad znam za sebe..
..idem u 1.c Rudarske škole u Vž-u
smjer kemijski tehničar..
ma ok je za sad,malo teško ali snašla sam se..
Rođena sam 17.7.1991..
pa to znači da još uvijek imam
15 god....=))
mogu reć da su to najbolje godine
mog žiwota...
inače profesionalno se bavim
sjedenjem i buljenjem f tv il komp,,,
to je ono kai mi najbolje ide...
no ajd ide meni i jako dobro
skitanje po cele dane...
slušam dost toga..
nemam neku posebnu vrstu glazbe
za slušat...
VOLIM:
pa..puno toga,
mačke..jaaj njih obožavam..
tv..napisala sam već zbog čega,
svojega bratića...
dečka naravno koji je sad do nedavno
bil biwši al sad smo opet skupa..
a MRZIM:
učiti..
jaaj pa ko bi ve mislil na tu fucking školu...
i je mrzim LATINSKI!!!!!!!!!!!
pa to bi bilo ukratko to...=))
KONTAKT:
icq-480 158 299
msn:
patrisha__01@hotmail.com


teychikin blogec**=)

KarLich**=)

NiKoLjina**=)

Newen**=)

MariHuAnA BoYs**=)

AnnChY**=)






HINDER
"Better Than Me"

I think you can do much better than me
After all the lies that I made you believe
Guilt kicks in and I start to see
The edge of the bed
Where your nightgown used to be
I told myself I won't miss you
But I remembered
What it feels like beside you
I really miss your hair in my face
And the way your innocence tastes
And I think you should know this
You deserve much better than me

While looking through your old box of notes
I found those pictures I took
That you were looking for
If there's one memory I don't want to lose
That time at the mall
You and me in the dressing room
I told myself I won't miss you
But I remembered
What it feels like beside you
I really miss your hair in my face
And the way your innocence tastes
And I think you should know this
You deserve much better than me

The bed I'm lying in is getting colder
Wish I never would've said it's over
And I can't pretend... I won't think about you when I'm older
Cause we never really had our closure
This can't be the end
I really miss your hair in my face
And the way your innocence tastes
And I think you should know this
You deserve much better than me
I really miss your hair in my face
And the way your innocence tastes
And I think you should know this
You deserve much better than me
(And I think you should know this)
(You deserve much better than me)


Image Hosted by ImageShack.us


Atomsko Skloniste
Za ljubav treba imat' dusu

Uz stol na tri noge
bez ijednog cavla
sjele su u pet do ponoc
da prizivaju duhove
da prizivaju duhove

U polutamnoj sobi
sklopile su svoje oci
ispruzile bijele prste
i saputale njegovo ime
i saputale njegovo ime

U tren se pretvorilo
hiljadu noci i dana
odgovora nije bilo
jer za ljubav treba imat' dusu
jer za ljubav treba imat' dusu

ponedjeljak, 08.01.2007.

.,.orgijeeeeeeeeeeeee

Owak pošto smo wam obechale perwerzni postek..pa ewo wam..
Večer je započela mirno..maybe čak i premirno…nekaj smo trebali poduzeti..
..i tak dwe pametne ženske glawice..su odlučile malo dečke zabaviti..=))
…dok se jedna kartala i seksala (hehehehehehehehehehehehe.,.)s dečkima..druga se igrala zločestih igrica s nekim na kauču..=)
Al to su wam bile jako,užasno jako perwerzne igrice…al nije odma bila i akcija…prwo je bilo ono standard maženje I tak..mislim to je dosadni dio..dok je ne već došal malo bolje mrak..i dok se s maženja nije prešlo na nekai bolje..bilo je žwaljakanja.. …al to još nije nikaj....al onda je na red došal jen drugi dečko…al dok je onaj prwi videl kaj se dešawa ..rekel je: “a-a to nebre tak meni si to ne delala kak njemu..we ideš natrag k meni..=)” I nastawili su igricu ruka u hlačama, tj.gačama..=)
A onda se pridružil još jedan napaljeni par…i jaaj kai se swe radilo..prwo su se naši dečeci žwalili,znate kak su sexi bili,al kaj nebuju ipak oni bolji morale su se i ženske žwaliti međusobno kaj uzvrate udarac=)…i jedan dečko se malo preweć napalil pak je pobegel a niko mu nije nit nikaj preveć napravil al dečku je bilo prvi put kaj se opće žwalil pak mu je i to bilo preweć…al curke su neumorne napale drugoga..koji je naravno jako užiwal..dok su bile dve na njemu..podelile su si ga na dwa djela..jedna gornji druga donji dio..al ovu koja si je uzela gornji dio je samo nekaj vleklo prema dole..druga joj je morala nešt reči jer inače bi joj oduzela ono kaj je njezino a ona joj neda,da se nije povukla natrag na gornji dio još bi dobila šamarčinu..opasna vam je to curica dok zna da joj neko oće nekaj oduzetimakar drugi dan je saznala da bi čak bilo super da su se malo počele svaditi onak još malo pod utjecajem alkohola...naši dečki imaju jako bujnu maštu kak su si oni swe to zamislili...a je vi si sad sigurno mislite koji donji dio je to bil i kaj je to radila…al kad već nebrete skužiti pa velim vam ja,al mislim da sigurno niste tak glupi kaj nebi skužili..pušila mu je k…. jeste sad zadowoljni..pa dečku je bilo fenomenalno opće se nije bunil..al mislim da se nebi nit swi ostali bunili da im je bilo tak lepo..kasnije je i tak je začas došla ponoć…swi smo išli wan…a dwe ženske glawice su se malo plakale..al to je već normalno…na svakom party-u je tak..=)
ovoj drugoj je malo teško bilo ostawit frendicu tak tužnu I samu al samo ju je nekaj drugo vleklo..onaj dečko koji se spominje od početka cjele owe priče …bili su sami gore f kući,pa sami f sobi pa onda se naravno na to i nadovezuje da su bili sami f krevetu...i nisu spavali..ležali jesu...al jedan na drugome.,,.goli.,,.i kaj im je falilo..nikaj..užiwali su..već znaju kaj rade jer to je već normalno njima..nije im bilo nit prvi put al mislim da im nije bilo nit posljednji...



| Just Say SomeThiNg (30) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.