its boring if it isnt filthy

četvrtak, 30.03.2006.

eekŽDERUCKAM JA POLAKO.PILETINU.I TO POHANU.FINO JE TO.BAŠ JE. Čemu kaps luk.neznam ni ja.bilo je tako,paa reko,nek se jebe,maknut ču ja taj keps luk.hm.opako.jel?ja sam opaka.h.h.h.
n.p.d-moll-jebena pjesam.tužna.al takve volim.to je dobro.ponekad.i uvjek.
Sad je več počela čaletova.volim ovu pjesmu.dobra je to pjesma.puna nečega. Neznam se izražavat.moj je vokabular dosta pust,prazan,siromasan.jebiga.to je tak kad si sa sela. Al ja nisam sa sela.znaci nemam opravdanje za skroman vokabular.ili imam.ne....
Danas je bijo okej dan.škola...h.ta škola.naravnoo,nismo imali dav zadnja sata.to je oke.ubiti to je zakon i jako kuwl.dosta kuwl.puno.(život je more...pučina crna...hhhhhh...za zamislit se.doslovno.nije to samo isprazna fraza.zamislite se.)
Poslje škole otišli smo u malog medu.pola litre pive(grička vještica),7%alkohola.cijena 8 jebenih kuna. Anbilivbl. Meni nije jasno što mi vikendima radimo u fakong melinu kad se tam možemo nacugat za duplo manje,faking duplo manje para.aaaa?ja u melin više ne ulazim.mali medo je seksi.
Đizs.........................................
Bila je nova s nama. I tompa.oni su se pokupili.zastto?neznam...nisu kuwl.ona je nova a on je sportaš. To je valjda tak u tim svjetovima.
(voleo je lepu al sirotu...hmm,to nebira pamet nego srce.fak)
i tak sam se ja misla krpat dodi i maji.al smo isli nabacit cugicus ljudekima i.i bilo je oke.cugica,pljugica,gitarica. Kuwl.serem.
sad sam došla doma. Majka i otac spavaju.hmmm....seka spava.baka spava. E ja sam budna. I to jako budna.
Moja maja i ja smo malo razmisljale(moguce,moguce) i shvatile kako je ovoj ekipici s trešnjevke ubiti jebeno. Cjelo društvo na jednom kvartu,mogu se nač i cugu nabacit kad god žele.čak su i blizu gradu. Skroz im je seksi.mi bile ljubomorne i reko,ma jebite se vi. Dogovor među nama dvjema je pao. Seksat čemo se i snimat. I bit čemo gole pritom(joj nečemo hhh zajebavam se)!!!!!
Sutra čemo se prije škole nacugat. Buđenje u 8,cugamo do kad ne krenemo u školu.hhh! seksi?o da.....
Sad sam se turbo nabrijala na taj plan.hhhh.....nadam se da neče propast kao mnogi cugplanovi prije.jer ako propadne.onda smo u kurcu. Opet če nam bit dosadno u školici. Ma da....možda.
Pretpostavljam da nečete čitat ovo opče pa pretpostavljam da mogu sad napisat bilo sto a da nitko neče skužit. Al neču.bolje da ne. Bolje. A sad sam zaboravila sto sam htjela napisat. Vjerojatno nije ni bito. Ajd ljodovi moji čavo,loljio vas kata

Gorko živim, gorko dišem,
gorak mi je čas do časa.
A neke slatke pesme pišem,
znam, za bolje nemam glasa.
Ja samo sebe
za sve krivim,
jer, ja sam birao taj put.

30.03.2006. u 00:00 • 8 KomentaraPrint#

utorak, 28.03.2006.

It's not enough,I need more,Nothing seems to satisfy

EJHEJ....
Uglavnom...bla,bla,bla.kako ste? Ja sam dobro,hvala.
Ovaj vikend smo bili u osjeku...bilo je oke,čak približno očekivanjima. Cuga,novi ljudi,murija,hitna,pješačenje,PAPUČE(seksi papuče mmmm),tramvaj s jednim vagonom,kupei...kuwl...
Šteta je samo što je tako kratko trajalo,taman kad je najbolje bilo mi se vratili u zgb...al neam veze,ionako kažu sve što je ljepo kratko traje pa eto...bilo je ljepo...i kratko...serem...blahhhh...
Danas sam imala kao 2 i pol sata...ta gornjograedska je čudo...jebeno čudo. U drugim školama je čudo kad jedan dan nekog od profača nema a nama gornjograđanima je čudo kad jedan dan imamo sve predmete po rasporedu,normalno,bez nedostanka profesora...ma sik....kažem vam
Trenutno nisam raspoložena za neko pisanje,opisivanje,komentiranje i to pa ču brijem sad stat...ili neču neznam...al nekak mi se nepiše...eeeeee.....serem.....

Majka mi se u zadnje vrijeme često smije...čudno. napušena nije,nevoli to. Od cuge joj se diže želudac-nevoli to.a ako nije potaknuto nekim kem.spojem(ili prirodnim putem-ganđa-nevjerujem) što li je. Možda je sretna.hmmm....pa ko nebi bio da ima ovakvu kčerkicu-dobru,ljepu,pametnu,dragu...ah...serem. ona nesere. Inače da. I to dosta često. Al sad ne. Zašto? Misterij. Malo je to čudno. Navikne se čovjek na sirovu facu i pogled miksa ljutnje i razočaranja. Neznam. Čudno je to. Je..čččččččč

I takko.kko.ko...hhhhhh!???

28.03.2006. u 23:00 • 6 KomentaraPrint#

Konataš lega...?!

Di da počnem???? Ugl...Kata,Bašić.Kiky i ja smo bile u Osieku ovaj wikend!!!! Išle smo vlakom(06:57 iz zagreba).....zajebancija u vlaku i oko podneva smo več bile tam....prvo ručak kod Bašičkinih bake i dede...baka napravila 800 jela...nakraju je bakin zaključak bio:Kata jede malo,maja je "bilojed", oko Kiky nije imala prigovora...kolko ta cura jede...za doručak kata i ja jele štrudlu a ova udri po mesu...treba je pojela pola svinje...buahahahaha...šalim se Kiky...pojela je 2,3 batka...i tako...navečer smo išli van...na putu do tvrđe upoznali smo Đuru(djurica) a u nekoj birtiji Zvonimira i Božidara....simpatični dečki...da....poslje smo išli na neke katakombe cugat i čimsmo došli evo i murje...a kak je Bašička slavila rodjendan s još negdje 10 ljudi bilo je pun kurac cuge....i sad mi zagrebčanćići se usrali a osječani ostali mirni...nama niš jasno...ugl murjak je prvo pregledo nekog dečka..on nije niš imo kod sebe(ugl traže sam drogu...ne ko ovi naši...) onda je reko ajde sad nek dođu cure koje imaju torbe...sad idem ja prva...da se čim prije rješim...lik kopa po torbi...sad ja gledam...Šta je to u vrečici...meni bed al iztam nismo bili dugo jer smo otišli i Wesvadim ja vrečicu...izvadim iz njke četkicu za zube,mutav pogled u murjaka i kažem:Ja sam iz zagreba...i tako...on mene pito kak je u zagrebu ja kažem dobro i to je bilo to....na kraju je pito zakaj imamo tak puno cuge ovi rekli da slave rođendan murjaci im čestitali rekli da se ljepo zabavimo i pokupili se....jebeno...pol sata kasnije je došla hitna jer se neki lik opizdio u glavu...tako...kasnije smo išli na neko mjesto...mislim da se zove Hir...tam nismo bili dugo jer smo otišli u West...tam je bilo ok al nema do naše Močvarice:)...doma smo išle na vlak u 12 il tak neš...ugl. bilo je jebeno...Osijek je jeben grad...predobar....ima 1000 parkiča koji su navečer svi...apsolutno svi puni pijanih ljudi...jebote cjeli je Osijek pijan navečer...fascinantno....kaj da još kažem... Kocu nisam vidjela...u Osijeku rade najboli burek...Bašička ima vibrirajuču četkicu...Kiky je pala s pol metra-metar visine i sjebala kuk...kata je imala naj-sexy šlape...Ivanina baka radi jebeni sos... OMLŠ/JEBI/ČUČI/BI NEBI....interne...blahahahahahaa....
Image Hosted by ImageShack.us

28.03.2006. u 08:28 • 8 KomentaraPrint#

utorak, 21.03.2006.

Aloha!!! Kara ovde(katina sestra), pita Kata mene da jel oću neke napisat na njihov blog a rekoh ja da pa evo.....šta da pišem......e da Kata ima dečka a neče mi da reče!!!! Buuuuuu....klasično za nju. E da Grga(naš pas) je danas zarežo na Maju! Nikad pre nije na nikog režo a evo bum! sad na Maju..a Maja jadna se prepadoh...ona zna sa psima...a jebiga onda je Grga(ili mi) kriv...micek mali. Moram se pohvalit peticom iz tehničkog,sve sam uspjela prepisat! Danas je prvi dan proljeća, baš ljepo. Kažu da će za vikend snježiti....ajme o čem ja plićam...pa kad neam nič zanimljivo da kažem ko ove dve. Kata mi je rekla da će SIX PACK i DEBELI PRECJEDNIK 13.5. bit u boogaloo-u. A pre tog mi je rekla da će bit u trećem mjesecu...tak da nič nije sigurno. Ali neću se nič nadati da se ponovo ne razočaram...eto to je to, «zanimljivosti» iz mog «života» u posljednje vrijeme...iovak nem nič pisat...ajd little buddys laka vam noč i ljepo spavajte i sanjajte...bok!

Srečo moja mala....
Kata(ja)nema dečka,kati se sviđa neko... J)))al nema dečka...još si ti mala...buš skužila ljudice moja.....heh
Siks pek nije 13.5 neg je debeli al mislim da je u pauku...hm...di si ti to izvukla....bokte....
Ma nevermajnd....
Kažeš da ja i maja iamo neš zanimljivo za reč...eh...mislim da se malko varaš,nisu ni naši životi bogati doživljajima baš tak....sory nismo kuwl.....razočarana? ma nisi jellda???
Neznam....
Danas sam nakon jako duuuugo kosu oprala pravim šamponom tj hedenšoldrsom jer sam dobila perut/prhut od korištenja gela za tuširanje umjesto normalnih stvari za kosu....al to vas vjerojatno ne zanima pa....
Eh da...skoro sam zaboravila...NEMOJTE KORISTIT VADEMEKUM KALODONT JERBO NIŠ NEVALJA...loša je,ne pjeni se....i zato...ne kupujte ju,kupite neš normalno....

E jel vi pisanja šalabahtera smatrate učenjem?aaa? nevarmajnd....
E ko sve ide u osjek?
E ajdemo sutra poslje škole na kafu...vi ljudovi iz pete-----i naravno ko god želi??a?
E sutra pišem i povjest(hehe) i hrvacki(neam knjigu,bilj,radnu,niš) i bit če gadno...al kog briga....da.....
E ajd se vi javite za kafu ak čete ič?okej?
E to je sve od mene,da....bok J))))))

21.03.2006. u 22:10 • 6 KomentaraPrint#

subota, 18.03.2006.

hepi

ehej...

jučer nam je u čvari bilo dobro jelda?aha.....kuwl....baš sam se ljepo nacugala,onak ljepo pošteno taman...ma kobog.....jebeno....


no sikiriki sikiriki nou nou......

pozdrav svima i tako...pusa...
kiky fala na cedeju!!!kata

18.03.2006. u 23:50 • 8 KomentaraPrint#

petak, 17.03.2006.

NEvolim naslove!!

Evo bash se vratih iz melina...(pozdraf Kiky,Emilu i Tompi.).. J ...tako...otišli mi malo na pivu a završili igrajuči bocu(u našem slučaju)upaljač istine....svašta sam čula, rekla al eto neču sad bash sve u javnost(jel?)...blahhh..........
Sutra je st. Patrick's dej i to se treba slavit...kao prvo pišemo fiziku a imam neki filing da če se cugat prije šk pa neznam kak če taj test završit...al imamo rješenja pa nevrmajnd...nadalje(to mi je prejebena rječ...NADALJE aaaah...)navečer bi trebali u čvaru al Mario je reko da oni idu u bugaluuuuuu(hp,pipsi...)pa neznam....we'll see,we'll see....
BTW.bi ko išo 24.3(iliti drugi petak)na (ne)normalni Balašević tribute band u pauk??

NE VOLIM JANUAR

Ne volim januar ni bele zimske vragove.
U svakom snegu vidim iste tragove,
tragove malih stopa, broj trideset i ko zna,
kako polako odlaze.

Više ne prolazim ulicom Dositejevom
i nemam pojma kad neko pita gde je to.
Tih dvesta šest koraka duzinom tog sokaka
nikad ja nisam brojao.

Nisam te nikad čuvao,
nisam te nikada mazio, pazio.
Tvoju sam ljubav gazio,
svemu smišljao broj.

Nisam te nikad štedeo
i nisam umeo stati ni ostati.
Šta će od mene postati,
mali anđele moj?

Ne gledam filmove iz ranih sedamdesetih,
dosta je suza i rastanaka nesretnih.
Ko takve stvari snima? Baš čudnog sveta ima,
tako se lako rasplaču.

Nisam te nikad čuvao,
nisam te nikada mazio, pazio.
Tvoju sam ljubav gazio,
svemu smišljao broj.

Nisam te nikad štedeo
i nisam umeo stati ni ostati.
Šta će od mene postati,
mali anđele moj?

Bila je noć, jedna mrkla, kao ova večeras, u ulici Dositejevoj, u
Novom Sadu, na Dunavu...

Ja sam dolazio sa jednog mesta gde su svi bili rumeni kao kuvano
vino koje su pili i gde su svi mirisali na karanfilić i pevali
"Roždestvo tvoje" i još neke druge pesme kojih se ne sećam baš.

Bila je noć i dugo sam stajao pod njenim prozorom ispred kuće
broj 7A. Tisina je bila, samo koraci nekih noćnih ptica i lepet
krila nekih pravih noćnih ptica.

Ipak ni na trenutak nisam uspeo pod njenim prozorom te noći da je
čujem kako diše, kako diše u snu...

Image Hosted by ImageShack.us

17.03.2006. u 00:10 • 10 KomentaraPrint#

srijeda, 15.03.2006.

OUJEA...
GLE KAJ SAM JA SKUŽILA...OVE ANIMACIJE STAVLJAT...KULL...
SAMA....
A UVIJEK SAM SE ČUDILA...OD KUD TO SVIMA..
E PA SAD IAM I JA...
NJA,NJA,NJA....
........................................ :))))
st patrick's


NAAJS....

15.03.2006. u 23:31 • 3 KomentaraPrint#

naslov???? Nema naslova....

Image Hosted by ImageShack.us...sad fakat nekužim jel jesam dobro napravila ovo sve za slike...valjda jesa......HMMMMMMMMM....sad ovo kaj pišem niš nevidim...slova su mi iste boje ko podloga....aaaaa....takve stvari sam ja uspjevam sjebavat...AAAAAAAAAAA!!!!!!!BLA...

15.03.2006. u 12:29 • 3 KomentaraPrint#

ja naučila stavljat slike...jeee!

Image Hosted by ImageShack.us
hahahhaha.....evonas!!!!!!!!

15.03.2006. u 11:49 • 1 KomentaraPrint#

utorak, 14.03.2006.

ejjjjjjj.....
joj ovaj dan(danas) mi je tako dobro došo....
nisam išla u školu pa sam cjeli dan provela ljenčareči uz kavu i pljuge u otoku s kiky...i ostalim ljudovima koji su dolazili i odlaqzili na smjene......
potrebno je svako malo uzet neki odomr.....jel....
a sutra..sutra je pokolj u školi...2 velka testa...morala bi se i bijologiju javit...da sipravim gulupu dvojku...bemti....a neda mi se..i mislim da neču....zicer.....
no uglavnom.....ma...doviđenja.....
Image Hosted by ImageShack.us
buahahahahahahah...nije smješno....

14.03.2006. u 23:26 • 2 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 13.03.2006.

let's-get-drunk-and-remember-the-good-old-days mood

boja bloga je jako fina...mljac....baš finjkavi zgleda...jel?
očito nadređeni nisu ništa napravili po pitanju mog seksi bloga...
pobrisali oni neke moje postove i jebe se njima...hmmm.....baš su zli....

uglavnom maja me nabrijala na ideju o pirsanju...
znam što znam di znam kad...sve znam....
i jedva čekam
je da me malo trta al jebi ga sta sad....
kažu da neboli više od depiliranja pa eto ako je tako valjda ču izdržat.....
majka i otac nekek čudno izgledaju na sami spomen mog bušenja_NEČE NIKO BUŠIT MOJE DJETE_ hehe
ne neče...nnnnn......
al dobro naviknut če se...
a i napravila sam malo istraživanje na netu,dobre loše strane,mjesta ovoono pičkematerine....i ljepo sam im to pokazala,pripremila sam ih i nema izneneđenja....
ja sam spremna psihički i fizički...
a za ostalo me trenutno ni briga...

i eto...bolje da nepričam dalje i zato vas ljepo pozdravljam

Julian stands in front of the mirror. He pours a little bit of his Heineken bottle into his hands and applies it into his hair. Ruffles it a little. That'll do. As he is being photographed, he cradles a Heineken in his lap. 'My friend, the beer...' he mutters wryly. He doesn't seem comfortable with any direction from the photographer. 'Looking relaxed makes me feel weird,' he explains.

13.03.2006. u 23:22 • 25 KomentaraPrint#

subota, 11.03.2006.

BLOG JE U KURCU!
NEŠ NE RADI!
DOK TO NEPOPREVE LJUDI ODGOVORNI BAJKOTIRAM!
VIDIMO SE I POZZZ SVIMA......

11.03.2006. u 15:44 • 15 KomentaraPrint#

srijeda, 08.03.2006.

slušao sam pjesmu noci,tražio tvoj pogled u tami,na kraju svega zajedno,i u smrti mi smo partizani...muahaha

EHEJ...
dan prvi
Zdravo ljudi...eto mene...neštonije radijo ovih dan dva pa se nisam mogla javit nikak...neke komplikacije kažu... a dobro kad je tako onda oke.....opraštam.....
Nego...nemam vam niš pametno ni ljepo za ispričat(kouvjek)....... Uglavnom...veekeend je bio kuwl. Petak sam ostala doma uz hrpetine hrane i teve i praznu kuču i dekice i.....i baš mi je bilo ljepo...mmmmmm...a u subotu smo išli kod andreje ne rođendan. Prvo smo se nas par otišli malko sjest u melin. Onda smo se sjetili da bi trebali neš poklonit andreji. Onda smo u nedostatku nofca i mašte i potaknuti filmom koji je večina nas gledala to popodne napravili simpatičan i sentimentalan(?????) poklončič.(znam da je čić al jebiga!!) oke malo smo pretjerali sa smečem...al sve u svemu najs..... i onda sm mi tako došli do andree. Onda smo cugali. Puno. Jako puno...svi.... i bilo je kuwl. Onda je nas par(točnije nas troje)otišlo u močvaru. Onda je neko bljuvo na stanici za tramblaje. Onda smo došli pred čvaru a kad tamo....ulaz 20 a ne 15 kn. A mi jedva imali za ulaz koji košta 15kn....eh zaboravih...na putu do čvare sreli smo novu i još nekog kog nepoznajem....nepoznam....neznam oke......eh i onda nam je pred močvarom dobra duša imenom ccc...davor dao neke pare...fala...e i onda smo ušli.i onda smo od trenutka ulaska(znači 2 h)do trenutka izlaska(5h) plesali...wwuuhuu....ops sorite lažem...imali smo 5 minutnu pauzu...puno je to čage za nas seljake....eh i onda smo oko 5,pol5 PPPJJJEEEŠŠŠKKKEEE išli natrag kod slavljenice malo pomoč pospremit stan...i jesmo...ehhhhhh...indmoument aj enterd andrejas apartman strouks wr plejing on di emtivi...ooouuujeeeaaahhhh....onda sam sjela,legla vatever pred teve i gledala...spot...hartinakejđ...savršeno....aaahhhh....i onda smo maja i ja oko negdje ...ma kaj ja znam otišle doma...prespavala sam cjeli da...osim pauze za pljugu s kiki i bašom i majom...i tako...e ONDA je završio dan...hm,hm,hm....

A danas je bilo jako dosadno u školi,spavalo se svima..eh da nisam markala niš(bravo!!)i nisam pokupila nijednu sulju,stara mi dolazi u čet na informacije i bit če....ajoj...ma bolji me...penis!!!!!!aaaaaaaaaaaaaaaa......




Dan drugi.....(utorakkk)
Eto..opet neradi blog stranica.nece primat ni komentare ni nove postove...nita
Nego...pogodite ko je danas dobijo 4 i 3 iz fizike????????ha?!?! ja sam....wuhu....imeuocaisinaiduhasvetoga,amen!...pametna sam ja ...kako sam pametna...jao,jao,jao.....glazbeni sam uspjela prepisat...postajem inžinjer prepisivanja ...eh da mi sad dođe neka volja za učit bijologiju...ma bilo bi savršeno...al neam volje...jbg....nevoli me!!!niko me nevoliiii!!!aaa!!!(ne ja nisam iskompleksirana,nesamopouzdana etc. Tinajđerka...neee...)buahaha,muahahhhahahah.....serem opet...ajd čavo-.....
Pies.ak sutra odgovaram bijologiju(ako se sama javim)častim se nekom fensy pivom u tolkinsu poslje škole...e i dala sam im cede od strouksa pa če mi ga sad morat svaki put puštat....beeelllljjjjj


DAN TREČI
ETO...PRORADILO....HMMMMMMM......

............kako predvidljivo....(?)
niš od bijologije-dakle niš od pive.....
nisam ni log uspjela ispravit.....
sutra su informacije....
imam 1000000000000000000000000000000 neopravdanih......
zicer če me i kem sutra pitat....a dobit ču 1...jer ima fakat puno učit a nestignem..
tak da sam u govnima.....
velikim....
ustvari...kad malo bolje razmislim...boli me briga...
nije kraj svjeta.....
ne umirem od gladi....
nemam ptičju gripu(mrzim tu temu)......
ni kravlje ludilo.....
svemir je puno veči od mojih kulja i mojih neopravdanih....
to je sve nevažno.....
maaa......
bezveze..............
opterečujem se glupostima....
jedan seksi pozdrav svima

08.03.2006. u 23:25 • 5 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

aMAJINI I KATINI OPISI SVAKODNEVNICE...
SVAKI DAN IZ DVIJE PRESPERKTIVE...KAO...
blog


EMAJLIRAJ NAS.....
m- majaos8@net.hr
k- strokes@net.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Sometimes I feel so happy,
Sometimes I feel so sad.
Sometimes I feel so happy,
But mostly you just make me mad.
Baby, you just make me mad.
Linger on, your pale blue eyes.
Linger on, your pale blue eyes.

Thought of you as my mountain top,
Thought of you as my peak.
Thought of you as everything,
I've had but couldn't keep.
I've had but couldn't keep.
Linger on, your pale blue eyes.
Linger on, your pale blue eyes.

If I could make the world as pure and strange as what I see,
I'd put you in the mirror,
I put in front of me.
I put in front of me.
Linger on, your pale blue eyes.
Linger on, your pale blue eyes.

Skip a life completely.
Stuff it in a cup.
She said, Money is like us in time,
It lies, but can't stand up.
Down for you is up."
Linger on, your pale blue eyes.
Linger on, your pale blue eyes.

It was good what we did yesterday.
And I'd do it once again.
The fact that you are married,
Only proves, you're my best friend.
But it's truly, truly a sin.
Linger on, your pale blue eyes.
Linger on, your pale blue eyes.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

image hosting


image hosting


blog


blog


blog layouts


blog


blog layouts


blog Layouts

blog Layouts


blog images src="http://images.bigoo.ws/content/icon/ghotic/ghotic_22.gif">


blog Layouts


blog images


blog Layouts


blog


blog


blog images


image hosting


blog images


blog Layouts


blog


blog Layouts


blog


blog Layouts


layout for myspace


blog Layouts


blog Layouts


blog Layouts


blog


blog Layouts


blog layouts


blog


blog


blog


blog Layouts


images


blog layout


images


blog


Image Hosted by ImageShack.us
blog Layouts


blog layouts


Kako policajac muči muhu?
O: Zatvori je u teglu i liže govno.

P: Kako policajac otvara konzervu?
O: U ime zakona, OTVORI !!!!

P: Zašto na policijskom autu, na vratima piše policija ?
O: Da ne bi ulazili kroz prtljažnik.

P: Kako policajac lovi zeca ?
O: Sakrije se iza grma i zviždi kao kupus.

P: Kako se udavio policajac ?
O: Pojeo je žumance kinder-jajeta.

P: Kako policajac sere?
O: Izađi neću ti ništa.

P. Zašto se pandur nikada ne kupa ?
O: Čeka da se na bojleru upali zeleno svijetlo !
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us