opis slike

Mirnica

31.07.2006., ponedjeljak

koda je bitno

I eto. Nemam šta za reći. Malo je ljudi na blogovima. Inače u subotu sam išla kupit za svatove. Kupila sam smeđu suknjicu i neke smeđe japanke. Još moram kupit neku majcu ali neću sad baš smeđu izgledat ću ko govno. Danas su mi došle neke prijateljice na kupanje. Ma bilo nam je super. Ne znam šta reći nemam o čemu pisat… e da bila sam kod Stelle na rođošu i bilo nam je super. Pjevali smo karaoke i plesali. Ona ima mikrofon pa je cijela kuća odskakala. Kupila sam joj nekog onak psića. Keramičkog malo većeg. Ja znam da ona voli pse pa onda, i kupila sam joj sjajilo. Za moj rođendan ćemo se kupat u bazenu i pjevat ćemo karaoke. Nadam se da će biti zabavno osim što će pola ljudi biti na moru. Pusa svima od vaše mirnice!!!thumbupwavemahsmijeh
- 20:17 - Što ti misliš.. (14) - potroši malo boje.. - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv