opis slike

Mirnica

28.07.2006., petak

vratila sam se

Evo vratila sam se. Bila sam kod bake. Spavala sam kod tete u sobi, inače teta je sad u Italiji. Možda budem išla kod nje poslije ujinih svatova. Sutra idem kupiti robu za svatove. Ne znam šta da obučem..pomozite… jedva čekam te svatove i ako ne znam šta ću obuć.no Kod bake je bio došao moj bratić. Ide 5 razred i ima curu. Ja sam se morala kleknut i kunit se da neću nikom reći ime. I rekao mi je a ne smijem reći. I sad on meni prića kako je on nju vodio u kino pa joj je platio ulaznicu. Pa onda kaže: ajmo za okladu da je pola škole u mene zaljubljeno !!! ja mu ćak i vjerujem.. još je bio reko: ja sam u jednom danu dobio točno 100 poruka, i to sve od cura. Ma ćaknut čovjek… deadinače u nedjelju idem na rođoš pa ću sutra kupit neki poklon.smijeh Hvala na komentarima i kissssssss!!!cerek
- 12:56 - Što ti misliš.. (16) - potroši malo boje.. - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv