opis slike

Mirnica

10.07.2006., ponedjeljak

jučer,danas..,

Jučer: mi smo samo zvali baku i striku na ručak, dok su neki imali pravu proslavu. Jučer je striko doneo svoj novi digitalni fotoaparat pa je moja sestra slikala neke slike pa da stavi na blog. I ja sam sebe slikala ali neću se staviti na blog. Poslije smo ja, Marina, Martina i Kristina išli na lunapark. Ja i marina smo samo na autiće išle i sve smo novce potrošili na njih. Bilo je zakon. Za to vrijeme one dvije išle su samo na lude vožnje. Za kraj Marina i Kristina odu na balerinu i dobiju još jednu vožnju jer su divljale. Poslije toga je Marini bilo zlo pa smo otišli u njami njami po sendviče pa smo šetali do Dore (slastičarna ). Prvo smo čekali pola sata da nas posluže. I mi dok smo čekali idemo mi malo do wc-a tek ne radi. Pola ljudi oko nas je otišlo zato jer su predugo čekali. Kad nam je poslužila odmah smo joj platili i ona zaboravi donet vodu i mi kažemo nekom drugom konobaru da nam donese vodu. Na izlasku oni nas zovu nazad i kaže nama konobar vi niste platili. Kažemo mi pa platili smo konobarici točno 16 kn i ona glupača tvrdi da nismo. I za kraj kaže: možete ići ali niste platili. Ja sam poludila. Zapravo ona je kriva nije ni račun dala. Kad sam došla kući gledala sam utakmicu i tak.
Danas: ujutro smo ja i sestra čistile bazen, sad se puni. I malo prije sam rezala papiriće za jednu zakon igru koju ćemo igrat na mom rođendanu. Inače moj rođendan je tek u osmom mjesecu. Sad pišem post i dosađujem se. Hvala na komentarima..kiss…

- 17:33 - Što ti misliš.. (32) - potroši malo boje.. - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv