opis slike

Mirnica

07.07.2006., petak

odjeća

Moj brat i tata su otišli kod bake stavljat pločice, tako da su nas tri ženske same u kući. Jučer sam išla s njima kod bake. Onda je moja mama nazvala i rekla da smo dobile tri vreće odjeće iz njemačke. smijehInače to je odjeća od mojih sestrična, a one su malo krupnije pa im brzo omali. E roba je zakon…sve su marke…mislim meni nije bitno jer marka ali ono dobar je osjećaj.wink
u njemačkoj se u 5 razredu već bira srednja. Moje sestrične ja mislim idu gimnaziju. A u gimnaziji ako ne dođeš s markom rugaju ti se. Koja katastrofa.no
Mislim da sada znate zašto dugo nisam pisala… u nedjelju idem na lunapark i na povorku. Hoćete vi doći na vezove?? Joj ne znam šta da vam još kažem osim: hvala na silnim komentarima, samo tako nastavite. Joj ipak sam se sjetila jednog trača, hihihi. Ovako, jedna cura koja će sad 2 gimnazije, je trudna s nekim koji ima 22godine. I oni će se vjenčat u 9 mjesecu. Neću reći imena bilo bi glupo. Ja jednostavno e mogu vjerovat. Ta ženska će si upropastit najbolje godine života. Pa ona je još dijete..užas..eek eto vi sad komentirajte. Kiss..cerek


- 09:59 - Što ti misliš.. (26) - potroši malo boje.. - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv