< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes/no...

Opis bloga

m0j blog.^.^


M€:
-*Maja
-*CpN
-1.p Ruđerica
-[*deck0 NJET.]
-14 i p0 prekrasnih g0dina
.............................
v0Lim:
-sebe
-frednice
-ŽvakE
-MSN!
-izlazit
-sv0u seku nelu<3
-k0kice
................
nE v0LIm:
-umisljene
-dr0lje
-hmm??
-male k0e misle da su pametne
-hj0j sta j0s?
-hm?
-kad mi k0mp steka
-t0 valjd bit t0
PEACE!



-m0e slike.:




m0j kutak.xD[*ljubavn0.]
Image Hosted by ImageShack.us

osjećam se
kao sapunica
prazan
pun
boja duginih
skoro ko
pahuljica

Image Hosted by ImageShack.us

drhtim
to misli tvoje primam
u srce svoje
pogledaj ti
mene
malog putnika
kako ka tebi na put krećem

Image Hosted by ImageShack.us

Gdje nisi ti i tvojih očiju sjaj,
tamno je meni.
I uz jasno treperenje svijeća,
tamno je meni.
I kraj tihog plamena stada
tamno je meni.
Sunčana svijetlost samo me ranjava,
tamno je meni.
Gdje tebe nema i tvojih očiju,
tamno je meni.


LOVE YOU!


znaci.=*(]
VOLIM TE

Sjedni.
Ne tu.
Preko puta.
Moram te vidjeti.
Ne, ne prekidaj me.
Suti.
Pusti me da ti kazem
ono sto sam vec trebala reci.
Kad trebas doci, bojim se tvog dolaska.
Zbog nedolaska.
Jer,
ako kasnis samo pet minuta
srce mi je u dlanu
i moja me ljubav ili mozda strah
boli.

I zato ne smijem kasniti.
Vec sutra moze biti kasno.
A nisam ti jos rekla
kako i koliko te volim.
Volim te tijelom, pokretima, pogledom, dodirima, rijecima.
Volim te smijehom i suzama.
Volim te tugom i brigama.
Ne. Ne gledaj me zastraseno.
Ljubav, ma kakva bila:
neispunjena, sretna, lakomislena i povrsna
prava i zauvijek...
Boli.

Kad dolazim, pitam se cekas li me.
Bojim se da jednog dana vise ne otvoris vrata.

Bojim se praznog stubista bez mirisa,
bez zvuka, svjetla.

A nisam ti rekao:
najvise se bojim vremena koje ne ceka.
A ja kasnim.

Volim te.
I volim sve sto si ti.

Tvoje oci pitajuce.
Tvoj smjesak oprastajuci.
Tvoj korak ohrabrujuci.
Volim tvoju nesigurnost.
I moja je najcesca.
Bore na tvom licu i moje su.
I u tom trajanju ne znam da li sam ucinio sve za tebe
ljubavi moja.

Linkovi

linkovii^^:
nicole-to vam je
jedna mala mala mala curica kou volim...i ona
je jako zaljubljena...aaa joj
posjetite ju...wtppp
pasHtii-to vammm je moa
pastii..kou volim pre pre pre...^^<3
i ju ken stend ander maj ambrelaa...
wtpppppppppppppppppppppppp
seka anaaa-ovo je moa seka
kou volimm pre pre pre pre...posjetite je...<3
sek0o0 wtpppppppppppppppppppppppppp
emaa-jedna
djevojica...al pre simapticna
kou isto tako volim...kees
i ona je zaljubljena...^^..uhhuhh
ae posjetite ju...mala vtppp
delaa-ovo je dela
moj majmun..waaaaaa...obozavamm tu macu
sam ke je nisam vidio duugoo=(
aaah...wtppppppppppppppppppppppppppppp

slikee xD

nela und jaa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

nela,bece,janja^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

mici i jaa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

ja u kozicevoj maiiicii..facaa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

ja piem sokic..=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

</b"QuickPost" border="0">

antoni i ja...nie se htio slikat..=(
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

markiša und jaa..^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

ines i jaa

B.F.F


ja^^


seka ana..<3


nic0le.^^


ravlic.plavusa^^


agen ravlic plavusa.<3


m0a maca.<3


dwa pervezna idi0ta. xD

slickiceee

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

scene hair

washer

alone

slide

holding hands

airplane

never let go

crowd

smoke

umbrella

meadow

make a wish

people

tan

beach

eyez

girl

Photobucket

scene girl converse

weather

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

fun

Photobucket
Image Hosted by ImageShack.us



utorak, 19.08.2008.

!DA!.hepi hepi p0st.[*El0 hepi p0st. xD] daaa.nie mi nes bajna sreca.al ok iam razl0g pisat p0st.a razl0g je nekidasnji d0gađaj od k0eg je ori0 cieli *Čep.a taj d0gađaj se z0ve *Dorin rig0leto.dead.milina i tišina za uši.ja sam oduvjek znala da je d0ra genie.ona pr0ucava jetru.[a p0najvise sv0ju.] i ona je jak0 sretn0 djete bez jetre.sretan.nikad se b0lje nie osjecala lezeci na mjestu zl0cina *NK.i bas sam j0j rekla kak sm0 je dela,nela<3 i ja skidale.mislim.i sad se ona j0s ljuutiii.zamisli.doro doro pijanice stara.sam0 za m0u d0ru.ljubaw<3cerek
~Gle malu v0dku p0slje kise,puna je kapi pa se njisem
~Votka po votka i jos k tom' dupla,
~I ja sam drven poput trupla,
~Kad probudim se ispod stola,
~Pitam se da l' krv jos mnome kola,
~I kroz glavu tad prode mi prvo,
~Da li sam covjek ili drvo?

vodka
[*posveta maje za d0ru.<3 l0v ju biČcerek]
[ni ti nela nisi b0lja,pa tak0 ni janja ni ivana.hah.=)cerek]

iii tak dns nasa *Matej ljubaW ima r0đ pa ljubice m0a sretan ti r0đ.v0li te t0ja maja.i nadam se da ces nac p0sten0 mjest0 za slavit r0đ^.^sretan
m0ram0 prie sk0le se pr0veselit mal.[nista ozb* da se zna.]winki mac0 j0s da se zna da te ja v0lim veri muc0.BTW k0g ja nev0lim ja sve v0lim.
never give up
[*za m0ju matej.vtpPpPnnCs]
mala nikad ne odustaj ak0 si na p0cetku.nada umire zadnja.kada si na kraju i nem0zes vise.onda razmisli.volim te macak
.et mac0.sretan r0đ j0s jedn0m.mwa ljubiM*

Birthday
Image Hosted by ImageShack.us


ii tak sad ona luda nela d0sla.hj0j sunce li joj njezin0cerek.ae idem sad.
pusaa.v0li vas vasa maja^.^



~14:19~ Words... (53) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.