<body> .pogledaj,na vedroj strani je samoubojstvo - *lymunn - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2009 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

[i write to express not to impress]


Hosted by RockYouPhotos.com

nemoguće je živjeti
dok ne pronađeš nešto
za što vrijedi umrijeti


Hosted by RockYouPhotos.com


uvijek će biti ljudi koji će htjeti da vas povrijede,
ali trebate nastaviti vjerovati, samo budite oprezni.

CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins


.pogledaj,na vedroj strani je samoubojstvo
nedjelja, 15.02.2009. u 14:17

"Govoreći jezikom iskusne budale koja bi očito radije bila ponižena, djetinjasta, tužna...ja mora da sam jedn od narcisioidnih ljudi koji poštuju stvari tek kada one nestanu."

tako je to bilo kad je KurDt govorio.

s moje strane i ja sam jedna od "iskusnih budala". jedna od krajnje ljenih, dosadnih i monotonih ljudi. jednostavno više ne osjećam strast.

muče me činjenice.
muče me ljudi.
muči me svijest koja mi dozvoljava da, gotovo uvijek, donesem pogrešnu odluku.
muči me On.

Onaj koji mi dozvoljava da uđem u njegov život. isti Onaj koji je jučer bio toliko daleko da sam ga mogla zagrliti, toliko daleko da smo mogli pričati, toliko daleko da nisam čula otkucaje njegova srca.
jučer su se svi tolko voljeli da mi je bilo zlo.
sve oko mene puno ljubavi. a ja sama. s činjenicama, s riječima i jednim brojem skrivenim od imena Rock.


Rock™ 'n' Roll™ koja fantazija. koja bolesna mogućnost. koja bolesna maštarija. koja bolesna želja i potreba.


"Prokletstvo, Isuse jebeni Kriste Svemogući, voli mene, mene, mene, mogli bismo probati, molim te, nije mi bitno ako je pred očima svijeta, samo mi treba gomila, ekipa, razlog za osmijeh."




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.