<body> *kineski nofchich za srechu - *lymunn - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2009 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

[i write to express not to impress]


Hosted by RockYouPhotos.com

nemoguće je živjeti
dok ne pronađeš nešto
za što vrijedi umrijeti


Hosted by RockYouPhotos.com


uvijek će biti ljudi koji će htjeti da vas povrijede,
ali trebate nastaviti vjerovati, samo budite oprezni.

CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins


*kineski nofchich za srechu
ponedjeljak, 14.07.2008. u 22:08

...kupila sam kineski nofchich za srechu. cijena mizarna. 5kn.
pitala me prijateljica dal to znachi da srecha dodje 5 kn?

da je tako. onda bi svi bili sretni. svi. [vjerojatno*]

tih 5 kn [koje sam ja dala za nofchich] moze samo nekome pomochi da zadrzi radno mjesto. a moze i ne pomochi nikome.

> svi gledamo srechi u lice. ali rijetki od nas priznaju da je srecha tu. blizu. nasmjeshi joj se. prihvati ju! ponkad je TVOJ osmjeh prava cijena sreche. samo jedan osmjeh, a nasha amajlija sreche moze biti obichan papirich na kojem pishe volim te, mozda karta za kino, pa i taj kineski nofchich [za srechu navodno*]. biloshta.


Hosted by RockYouPhotos.com


[*ne boli me kad se drugi nasmiju
sta oni znaju samo da laju i puze
ali me boli kad nemas ideju
sta da mi sapnes kada naviru suze]

hvala Lymunn na svemu. pokazal si mi kaj znachi voljeti. biti zaljubljen, a najgore od svega pokazal si mi kakv si zapravo i kak lako mozesh prechi prek svega. pa i prek ljubavi.

...VOLIM TE, ali sebe [*nazalost] volim vishe. SAPIENTI SAT! tuzan

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.