petak, 21.04.2006.

Pak novi blog

A kaj da vam velim.......evo pak sam napravil novi blog......nadam se da bu ovaj ličil na nekaj.....i nadam se da ga bute komentirali!to mi je 7 blog negdi....joj joj....ajde čujemo se još i komentirajte mi puno...pozdrafff
evo nekakvih glupih slikica.....

neka biljka.....
Image Hosted by ImageShack.us

evo pravi dokaz.....
Image Hosted by ImageShack.us

- 22:32 -

Ak si pamten (19) - Ak si moron - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Opet novi blog......kaj da velim......dosadno mi je v životu....potrudil se bum da bu kaj bolji!e da to mi je već jedno sedmi blog....he he.....komentirajte puno!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE REDOVITO ČITAM:

Mlinka -blog od mojeg pajdaša Mlinarića
Slavica -Slavicin blog,odnosno blog od moje sestrične
Bug -blog od frenda Lukačina
Slipac -blog od prijatelja Slipca
Dymsy -blog od rokera Dimača
Iva -dobar blog s dosta pametnih izreka
Stela -blog sa puno slika
Pepica -blog od kanađanke
Ifka -blog od moje "ljubafi"
Ziha -blog od Špele
Rukometas9 -blog od mojeg brata

O meni nekaj

-ime: Andrej
-prezime:Grašić
-datum rođenja: 08.03.1991. (15 godina imam čak)
-hobi:sportovi(rukomet, nogomet,košarka ),izlasci, igranje kompa i surfanje po netu
-prijatelji:Špoljar,Mlinka, Kovach, Lukačin, Slipac, Huso, Dukić, Telebar ml., Telebar st., Buzo itd.
-mjuza:sve skoro....uglavnom sve slušam
-broj moba:098-740-006
-adresa:Čarda 43,Koprivnica
-e-mail:luzekkc15@net.hr
-najdraži nogometni klubovi:Dinamo, Barcelona, Slaven Belupo, Arsenal
-razred:1.d gimnazije