31.10.2006. / utorak

!!!NAPOKON!!!

Danas vam imam puno za reć'.... prof.Cipar me pitala kemiju i dobil sam četiri....smatram da nisam znal.hehe i nisam!!! Imali smo engleski i ostali su ispravljali zadaćnicu a ja sam se odmaral....prije tog sata....prof.Cvetan je Matu pitala za broj mobitela od Matinog tate....da bi se ona svako jutro vozila s njim kad ide svako jutro kad ona kreće u školu i on....žišku??.....Danas smo trebali imati lektiru!! ali nismo pa vam evo nekoliko fotka...(popodne oko 5)


MATA JE JADAN RADI PUDINGA NA GUZICI!!!mouthwash
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



NEBI JA BIL NA TZK-U!!



NA FIZIKI!!greedy
kaj to dela Milašinova??





škribe!!
cipe....


FanjIK DRAŽ

- 13:06 - Daj nekaj napiši! (6komentara) - Na vlastitu odgovornost - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.