prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

Zajebancija

aBoUt mE

Name:andreja (jebeno ime)
Surname:zujozubo
Age:13
Nickname:Ryan,Ry,skaterica,najcesce me zovu Izzy,a neki me cak zovu sekaheadbangsto mi ide na zivceburninmad
Hate:skola,umisljene,dosadne i na neki nacin jebene ljude,cajke,decke koji skejtaju samo zbog cura,zenske koje nesto izvode na skejtu pa se hvale,a ustvari nemaju pojma...itd.
Loveeee:RYAN SHECKLERkiss,skateboard i vansicecerek,hip hop,metal,zajebavat ljuderofl,SKEJTATsmijehdead......itd.

eek
rofl
bangdeadmouthwashzubonaughtynutfinoludsmokin

Evo dva bisera od mojih prijatelja

-Tko mi je stavio heroin u drogu?

-Ja ti ne pusim,ne pijem i ne psujem....A jebem ti,upade mi cigara u pivo!!

Mozete li zamisliti koji su hendikepi oni?
Ovo je provalio moj najperverzniji prijatelj od svih:

-Sto se češeš po neugodnom mjestu medu ljudima?Za sta ti sluzi WC?
-A ne mogu cekat,jebu me ove picajzle....

FUUUJ!!!
HAHAHAHAHAHAHA!ON JE GENIJE!

Jbt postala sam ovisna o slikama...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


ponedjeljak, 24.12.2007.

Zahvala pojedincima i jednom zajebanom metalcu

Antonija,moja prilicno zajebana prijateljica,poznata je na msn-u kao Tonka Bonka ali ja je ipak vise volim zajebavat pod nadimkom Tinki Vinki.Ne pitajte zasto.....
Da,ona je taj poznati zajebani metalac odnosno metalka.Nisam sigurna da biste je zaljeli upoznati ali mozete probati.Salim se...
Jest da je zajebana,ali je inace dobra osoba.Inace.smijeh
Tinki Vinki(rofl)

Hvala ti puno na komentaru!Nikad neces znati koliko sam ti zahvalna!
Jos nesto;nemoj me vise tapsat po glavi jer se onda osjecam ko neki sjebani psic burninmad

E,Tinki Vinki,to je sve sto bih ti porucila!Znam da cu zbog ovoga morati bjezati od tebe kao od davla ostatak svog zivota al nema veze zubosmijeh

Isto tako,ovaj post koristim kao priliku,ne samo da sebi potpisem smrtnu presudu od Tinki Vinkija nego i da zahvalim svima koji su mi pisali komentare!
Nadam se da ce ih biti jos!yes
HVALAAAA!!!!zubofino
mahsmijeh



| komentari (7) | print | # |


 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.