prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

Zajebancija

aBoUt mE

Name:andreja (jebeno ime)
Surname:zujozubo
Age:13
Nickname:Ryan,Ry,skaterica,najcesce me zovu Izzy,a neki me cak zovu sekaheadbangsto mi ide na zivceburninmad
Hate:skola,umisljene,dosadne i na neki nacin jebene ljude,cajke,decke koji skejtaju samo zbog cura,zenske koje nesto izvode na skejtu pa se hvale,a ustvari nemaju pojma...itd.
Loveeee:RYAN SHECKLERkiss,skateboard i vansicecerek,hip hop,metal,zajebavat ljuderofl,SKEJTATsmijehdead......itd.

eek
rofl
bangdeadmouthwashzubonaughtynutfinoludsmokin

Evo dva bisera od mojih prijatelja

-Tko mi je stavio heroin u drogu?

-Ja ti ne pusim,ne pijem i ne psujem....A jebem ti,upade mi cigara u pivo!!

Mozete li zamisliti koji su hendikepi oni?
Ovo je provalio moj najperverzniji prijatelj od svih:

-Sto se češeš po neugodnom mjestu medu ljudima?Za sta ti sluzi WC?
-A ne mogu cekat,jebu me ove picajzle....

FUUUJ!!!
HAHAHAHAHAHAHA!ON JE GENIJE!

Jbt postala sam ovisna o slikama...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


nedjelja, 23.12.2007.

Legendarna rodica Kristina Ljubic...koja mori

Kako mori rodica to je cudo....trebas cekat pola sata dok ti odgovori na msn-u!namcor
Cudo.Ne znam kako izdrze oni u Plocama....jadna tetka....
Al dobra stvar je sto se Kika zna napit pa onda zajebavat sve zivo.Ne znam tocno kada,ali smo jednom i ja i ona ispile gotovo cijelu bocu neke votke.Nakon toga smo pukle totalnoparty.Taj dan smo ja i majka prespavale kod tetke u Plocama.A i imala sam los predosjecaj...
Prvo nisam znala je li votka ili zapravo nesto drugo jer,koliko se ja sjecam,svijetlila u mraku.To me sada prepada....
A jbg,dobro smo se zabavile.Sreca pa nismo probudile tetku i moju majku jer bi inace i ja i Kika letile kroz prozor.Wow,to bi stvarno bila luda scena.....ali neugodna.yes
Iako me cudi kako se nisu probudile jer je Kikacha navila CD Tatu ili nesto tako,nemam pojma.Eh,onda slijedi najbolja scena;breakdance.
Izvodile smo neke akrobatske pokrete za koje nisam imala pojma da znam.I sad,dodajte tome jos i nase pijano stanje i izgasena svijetla (jer je bila ponoc) i dobit cete savrsenu sliku.
Ujutro kad sam se probudila,jedva sam se ustala.Kraj je bio najzanimljiviji.Prvo smo Kika i ja napunili bocu votke ili sta je ono vec bilo,vodom.Jer je boca bila gotovo prazna.
Tetka,onako pametna ko detektiv Sherlock Holmes,skuzila je o cemu se radi i da skratimo pricu,Kika je najebala!Haha!
Pa dobro jesam i ja al ipak tetka jace udara.Heh....zubozujofinoludmahsmokin



| komentari (21) | print | # |


 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.