odkud ti taj ultraoptimizam

01.04.2008., utorak

Bandić mi ide na živce,al dan je ipak bio lijep

1. nisam bila tako strašno pospana kad sam se jutros probudilazijev ( inače se mrzim rano buditi )...ko zna, možda jer sam ipak sinoć malo ranije zaspalaeek
2. maznula sam si prazni kroasan na putu do poslanjami
3. prvi dan na novom radnom mjestu mi je dosta dobro prošao, brzo sam se ufurala, bravo za menecool
4. popušila sam 3 cigarete u wc-u, i doktorka me nije skužilasmokin
5. digla sam se nekoj ful simpa bakici u tramvaju, baš je bila ljubazna, poslije mi je "vratila" mjesto, zahvalila se...fkt rijetkost ovih godina, inače te maltene zguraju sa stolcalud
6. vožnja je dost dobro prošla...a i nismo bili na poligonu, đir smo po gradu napravili...koji gušt, sunčeko, vozikanje...kul kulthumbup
7. javila mi se doktorka s kojom sam prije radila...valjda idemo na kavu u nedjeljucerek
8. bila sam s frendicom na kavi...baš smo se lijepo napričale, nasmijale, super kavarofl
9. prošetala sam od frankopanske do trga po ilici na tramvaj kad sam išla na vožnju, ispijajući prefinu franjinu coffee to go kaj toče u onoj slatkoj kafeteriji/čokolateriji u iliciparty
10. frendica podržava moju namjeru da se prijavim na Ne zaboravi stihove, makar će mi se smijatrolleyes
11. pitala me kak mi je tata
12. pozdravila sam njenu familiju od mojih i ona je moje doma pozdravila
13. čula sam se s jednim super frendom...čestitala mu ročkas,naklafrali se i takzujo
14. stari je zajebo staru za 1. april...krepala sam od smijeharofl


mah mah svijetewave
- 21:55 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi