odkud ti taj ultraoptimizam

31.03.2008., ponedjeljak

You're just too good to be true...

cerek

...Can't take my eyes off you.
You'd be like Heaven to touch.
I wanna hold you so much.
At long last love has arrived
And I thank God I'm alive.
You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.

Pardon the way that I stare.
There's nothing else to compare.
The sight of you leaves me weak.
There are no words left to speak,
But if you feel like I feel,
Please let me know that it's real.
You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.

I love you, baby,
And if it's quite alright,
I need you, baby,
To warm a lonely night.
I love you, baby.
Trust in me when I say:
Oh, pretty baby,
Don't bring me down, I pray.
Oh, pretty baby, now that I found you, stay
And let me love you, baby.
Let me love you.

You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.
You'd be like Heaven to touch.
I wanna hold you so much.
At long last love has arrived
And I thank God I'm alive.
You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.

I love you, baby,
And if it's quite alright,
I need you, baby,
To warm a lonely night.
I love you, baby.
Trust in me when I say:
Oh, pretty baby,
Don't bring me down, I pray.
Oh, pretty baby, now that I found you, stay..


tralalalalapjeva....jeste jeste, danas je bio jako dobar danthumbup...

1. vrlo sam zadovoljna današnjom odjevnom kombinacijomcool ( ak vas baš zanima, haljinica u dvije sive nijanse koja se veže ispod cica, crveni bolero, sivo crne najlonke na neke lude kvadratiće i crne balerinkebelj)
2. ugrabila sam metro ujutro na stanici
3. pojela sam bio kroasan
4. kava s mlijekom...nekoliko njih, i svaka fina ko prva jutarnja
5. mirno jutro na poslu ( kasnije su se skupili ko muve na lepakblabla, kao, sad sam se probudio, idem prošetat do dućana, na kavu, pa usput kod gospođe doktorbang )
6. našalila sam se s jednim pacijentom
7. dala sam doktorki kompliment da ima super boju kosenaughty
8. dobila sam čokoladu s lješnjacima
9. koja divota kad sam izašla van...OMG, tolko je toplo da nemrem nosit jaknu!!!nono
10. čekam u Importanneu u redu za pizzu...neko me scima...Onnono
11. faktor iznenađenja definitivno uspio...kak je to fora kad si sretneš dragog onako, nenadanocerek
12. pusa....divna, duga, s čvrstim zagrljajemkiss
13. sjetila sam se da ga jednom moram odfurat na štrukle u Importanne i velim mu, ajmo jest štrukle...papam pizzu, a on se ubrzo vraća s Ledovom vrećicom i toplim štruklimanjami
14. provela sam dost zanimljivo popodne kod frendice u ambulanti u kojoj ju od sutra mijenjam...farbala ljudima oči, kapala antestetičke kapi i tak
15. bila je jedna preprepreslatka 2-mjesečna curica...koja hepi beba, samo se smijesretan
16. osjetila sam frendičinu bebu u trbuhu...kak fora
17. nalazim se s Njim na predvečernjoj cugiwink
18. sjedimo malo na klupi na Zrinjevcu...sunčeko, vjetrić, moja glava na Njegovom ramenurolleyes
19. napričali smo se i nasmijalismijeh
20. poklonila sam Mu onu čokoladu...sav sretan ju je smazao, micek slatkicerek
21. rekao mi je da sam Mu seksi u hlačama ( komentar na to kaj sam obukla haljinu...pih, pojma On nemalud )
22. gledamo novčanike i torbe u nekom dućanu...jao, predobrih torbi ima, al cijene...ufnono
23. opet preslatka oproštajna pusakiss...s malo nježnog šlatanja za guzunaughty
24. napokon mi se iz torbe proluftao smrad mješavine mirisa torbe i bureka s mesom ( ne pitajterolleyes )
25. papam fini saft ( baš sam bila ogladnila )


...a tek je ponedjeljak...smokin

- 21:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi