odkud ti taj ultraoptimizam

30.03.2008., nedjelja

I'm walking on sunshine, jeeeeeeeeeee

Nije večer propalasmokin...bilo je puno lijepih stvari, fine red bull vodkeparty, puno smijeha s frendicomrofl, klafranja raznoraznih, komentiranja odjevnih stilova, spikice sa simpatičnim konobarom, plesanjazujo, ludiranja...i ono najbolje, Oncerek...njegove pusekiss, zagrljaji, pipkanja....seksnaughty, kao uvijek, fantastičansmokin...intenzivni orgazmi, i šećer za kraj, istovremeno svršavanje, graunaughty



...a danas...




1. probudila sam se žedna ko pas, i napila se cedeviterolleyes
2. gledala Frikove i nasmijala sezubo
3. papala fini saft i tjesteninunjami
4. slušala Strijele na horizontu
5. bila sam na kavi s frendicomcerek
6. ugrabila novi Gradski puls
7. čula sam se s Njim...opet smijeh, maštanje o Francuskoj polineziji, sladak osvrt na najbolji dio sinoćnjeg izlaska
8. razveselilo me ljetno računanje vremena, baš je bilo lijepo kad sam izašla na kavu
9. pogledala sam stranicu Josea Ismaela Fernandeza, jednog kipara...čovjek je genijalacthumbup

...i tak...ide se dalje...smokin

- 20:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi