odkud ti taj ultraoptimizam

26.03.2008., srijeda

Običan dan...nije, nije!

A evo kaj mi se sve danas lijepo dogodilosretan

1. napokon sam osjetila malo sunca na koži, nabila sam sunčane naočale na nos, i baš sam se osjećala dobro u vlastitoj kožicool
2. odmah mi je došao tramvaj ( kad vam se to zadnji put dogodili a da ste kasnili ?nono ) i čak je bilo mjesta za sjesti
3. lijepo sam se družila s kolegicom
4. uspješno sam stavila pacijentu svoju prvu leću u životu
5. doktorica me pitala kako sam, onako, ne iz kurtoazije, nego ju je zbilja zanimalo, i dala mi par savjeta kako savladati bočno parkiranje, zbog kojeg sam i pala vozački prvi put
6. snimila sam svoj EKG prvi put sama samcata, također vrlo uspješno
7. nije bilo jako hladno kad sam išla doma, a brinulo me to jer se s ozbirom na sunčano prijepodne nisam nešt pretjerano zabundala
8. vidjela sam jedne fakat lijepe cipele koje si valjda ne bum mogla tak skoro priušiti, al tolko su mi se svidjele, da mi je zasad bilo dosta samo vidjeti ihgreedy
9. umrla sam od smijeha kad sam pročitala da se Modni Mačak prijavio u jednu od zagrebačkih psihijatrijskih bolnica na liječenje jer su ga jako pogodili negativni komentari na intenetu po završetku Celebrity BB-arofl
10. pročitala sam sjajan članak Vlade Bulićathumbup koji me podsjetio kako još uvijek postoji ona spontana slatka iskrena ljubavcerek ( Vlado, znam da sam mu draga, makar " se u zadnje vrijeme nešto stalno čujemo i vidimo "...jer me se svaki put brzo zaželi, i tako se simpatično brine za mene:c
- 22:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi