odkud ti taj ultraoptimizam

25.03.2008., utorak

Pozitivne misli - dan prvi

1. Iako mi se zbilja nije dalo ustati pol sata ranije da operem kosu, dakle, u 5. 20nono (evo,pokorno priznajem da sam kosa - freekrolleyes), poslije mi je bilo fakat drago,jer mi je kosa bila mekana i mirisna, a zurka totalno šiksmokin
2. Kupila sam novi Cosmocerek i uspjela ga prolistati prije nego sam počela raditi
3. Imala sam pauzicu na posluthumbup
4. Jedna stranka mi je rekla da imam vrlo ugodan glascool
5. Kupila sam si preštosne najlonkegreedy
6. Teta u dućanu mi je rekla da imam super frizurucool ( eto zašto je dobro ustati pol sata ranije da bi oprali kosu)
7. Danas i nisam tako loše vozila...il bar imam takav osjećajrolleyes
8. Našla sam se s Njimcerek...gorka kava, brbljanje o tričarijama, puno smijehasmijeh, kompliment da sam danas nešto zgođušnarolleyes ( a čak se nisam posebno sređivala, osim one kose...nemaštovito obučena, šminka od 6 ujutrolud ), nešto divnih poljubaca i Njegova ruka na mojim leđima, onako zaštitnički i muževnocerekkiss
9. čula sam se s frendicomcerek
10. jela sam jako jako fini sladoled od biskvita, čokolade i lješnjakanjami
11. pala mi je na pamet ideja za blog


- 21:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi