veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

procijenite sami....... :P

This is me....nut




hehe....cerek



.......zabavna sam ...nut

.......slatka...cerek

....... posebna......nut

.......nezamjeniva .......nut



Ime: Josipa
Prezime: nije bitno .... hehe
Nick : Jossy ili Josa
Rođena: 20.09.1990.
E- mail: slatkica18@gmail.hr



My love....cerek cerek





Zbog tebe mirišu ruže, zbog tebe pjevaju ptice,
zbog tebe mi suze klize niz lice ... sada znam što
je ljubav, zašto srce boli ... BOLI JER TEBE BESKRAJNO VOLI!!


ONO ČEGA SE JA DRŽIM U žIVOTU

Ljudi se u zivotu srecu slucajno,a onda dijele zajedno sve.Rijeka zivota ih odnese drugim ljudima,ali im srce ostaje zauvek kraj PRAVIH PRIJATELJA!

Voli onog ko je dobar,a ne onog ko je lijep.Jer dobrota srecu stvara,a ljepota razocara.

Nezrela ljubav kaže:volim te jer te trebam.Zrela ljubav kaže:trebam te jer te volim.
Nije dovoljno ljubav posaditi,treba je i zalijevati.

Ljubav i prijateljstvo, to su lijepe rijeci, ali je tesko pravog prijatelja steci. Prijateljsku ruku mozes pruziti svima, ali srce pruzas samo voljenima.


BLOGACHI KOJE POSJEČUJEM



mateja


marijana


zokki


ivek & manchika

SLIKICE

O MoJiM pRiJaTeLjImA

Isa i Mateja...zakon cure...zabave,
pametne, zaljubljene,super frendice




mAnČi,iSa,TeJa I mOJA mALeNkOsT



ISA, JURA I JA



ISA,JA I TIJAN



Teja i Dominik.....golupčeki cerek:



manči I ivek.....



TEJA, TIJAN, ANIKA, SAŠA, MANČI I JA ....
















MALO LJUBAVIcerek




Zbog tebe

Sjećem se kako sam plakala
za tvojim očima
kako sam drhtala
na spomen tvoga imena
Tebi ni to nije bilo dovoljno
Morao si uništiti svaki tračak nade
svaku svijetlost malu
iz mene izbrisati
svu ljubav uzeti i baciti.
Sjećam se
za tebe sa živjela
za tebe se svako jutro budila
svaki novi dan
samo za tebe živjela...



TVOJA ME LJUBAV MILUJE

Poput nježnoga cvijeta,
Ukras si života moga,
Za mene si centar svijeta,
Najljepši dar od Boga.

Poput prekrasne zore,
Svitanje ti si moje,
Poput izvorske vode,
svježe su usne tvoje.

Poput plavetnila mora,
Ljubav me tvoja smiruje,
poput laganog povjetarca,
Tvoja me ljubav miluje.
(marijano)

LJUBAV SI TI

Ako ljubav ima ime,
tvojim se imenom zove...

jer ljubav je tvoj pogled,
tvoj osmijeh predivni...
ljubav je i tvoje suzno oko,
ljubav je tvoj glas umilni.

Ljubav je tvoj hod prema meni,
ruke koje se u zagrljaj šire,
usne koje k mojima žure,
tvoj šapat koji tiho izgovara moje ime.


Ljubav je moja čežnja za tobom,
kad su mi tobom snovi ispunjeni,
moj nemir kada mi nisi blizu,
kada se budim a prva si misao meni.

Ljubav...
opjevaše je mnogi pjesnici,
No najljepša pjesma, ime je tvoje,
Za mene jedina ljubav si TI.

(marijano)



[nedjelja][17.02.2008.]

Tužni dani

ey ljudeki.....kak ste mi? E pa ja sam baš i ne najboljetuzan...ovi par dana bilo mi je katastrofa,,,,,,,,imala sam smrtni slučaj u obitelji.....preminul je moj krsni kum.....a imal je samo 39 godina.......život je okrutancrycry....ako ga Bog htio neka ga ima ipak on uzima k sebi samo dobre ljude ne? Valentino je moral biti sretan dan, al meni je baš i ne bil na taj dan je bil sprovod onda si morete misliti ak mi je prešlo valentinovo.........užasno cijeli dan sam provela na groblju,karminama i na kraju došla doma mrtva umorna.....no jedina svjetla točka je bil Jura unatoč tome semu pokušal me malo oraspoložiti i tak....uglavom ovi dani bili su mi puni žalosti......
Čak sam se spremala ovu sub van al ipak sam ne išla jer mislim da je bolje ka sam ostala doma zbog kuma.....
Danas sam bila na tekmi na Belici (Belica - Domašinec 2:0) doduše ne na cijeloj jer samo se ja i sestrična skoro smrzle...neznam kak se ovima dalo bežati za loptom po takšem vremenu...brrrrr blabla blabla blabla i tak dan mi je prošel relativno mirno....nažalost zutra moram pak v šk....pišemo z vanjske, a nemam pojma,još moram i dnevnika dnesti...užas burninmad
No idem ja va pajkit već sam jako umorna....
Velika pusa mojemu Juri!cerek

Pozz svima mojima frendovima.....neda mi se sad nabrajati........noćka...wave


Moj zivot je
kratak bio i prolazan kao san, al ja zelim
samo jedno, da zivim jos jedan dan..........


<

Neke slike s vremenom izblijede, možda neke
uspomene manje vrijede, ali nije istina da LJUBAV s
vremenom prestaje, koga jednom zavoliš U SRCU ZAUVIJEK OSTAJE!!!




Teško je mrziti onoga kome si
srce dao, teško je krenuti dalje kad si jednom stao, teško je
proći kraj nekog tko ti je bio sve, teško je voljeti, a reći ne!






[ 78 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.