Image and video hosting by TinyPic
O autorici




Ovog puta odbijam objaviti svoje pravo ime, ali možete me zvati Evelyn. Evelyn Dobbin, punim lažnim imenom i prezimenom.
Ulazim u 23. godinu svog života i nisam najsretnija zbog toga jer imam osjećaj da to donosi i određenu odgovornost koju još nisam spremna prihvatiti. I nisam sigurna da ću ikada biti. Jako volim Balaševića (ne na onaj izlizani način na koji ga danas vole sve 15godišnjakinje) i divim se njemu i njegovom radu. Odrasla sam uz njegove pjesme i neću promijeniti mišljenje o njemu, ma kako se svijet mijenjao.
Uglavnom hodam svijetom sa širokim osmijehom i trudim se biti pozitivna kod stvari kod kojih je to imalo moguće. Sretno sam zaljubljena i uživam u toj vezi koliko god mi se to dopušta. Vjerujem da je moja potraga prestala onoga trenutka kad sam njega upoznala. Nadam se da će i ostati toliko dobro. Puno čitam i puno pišem, to mi pruža neizmjerno zadovoljstvo, a rado uživam i u prirodi. Pa to je uglavnom sve što smatram bitnim.
Image and video hosting by TinyPic
Što tvrde mudraci:
"Meni je draža opasna sloboda nego mirno i sigurno ropstvo."
J.J. Rosseau

"Tajna slobode počiva u hrabrosti."
Perikle

Što tvrdim ja:
Slobodan si onoliko koliko vjeruješ u to i sami odgovaramo za svoju slobodu. Uvijek se trebamo truditi dosegnuti još veću visinu, uvijek se vinuti dovoljno visoko da imamo čist pogled na svijet, a da ne boli ako padnemo.
Image and video hosting by TinyPic


Što tvrde mudraci:
"Voljeti nekog znači pristati da ostariš sa njim."
A. Camus

"Ljubav ima dvije pratilje: dobrotu i strpljivost."
D. Alighieri

Što tvrdim ja:
Ljubav je temelj svega. Života, za početak. Svima nam je potrebna, ma što tvrdili. Ljubav sa obje svoje pratilje.
Image and video hosting by TinyPic


Što tvrde mudraci:
"Prijateljstvo je jedna duša u dva tijela."
Aristotel

"Prijateljstvo nam pokazuje da ni u jednoj tuzi ni radosti nismo sami."
P. Brown

Što tvrdim ja:
Prijatelj je podrška, prijatelj je dio nas. Nije važno koliko prijatelja imamo, nego koliko nam oni vrijede.
Image and video hosting by TinyPic

Ostavi ponos kraj mene, nek ovu igru odleži
komentari

Nakon dva sata poslije ponoći, koliko sam do sad uspjela primjetiti, sve nekako postaje drugačije.
Glazba postaje glasnija, svjetla postaju prigušenija, djevojke postaju 'lakše', grad tiši, pića jača, a plesovi su sve luđi. Uvijek negdje oko dva sata pomislim kako bih trebala otići, nestati, ali gdje pobjeći od vremena?
Osvrćem se oko sebe u klubu, neki mladić skače kao nenormalan, ne bih to ni nazvala plesom. Pitam se je li mu dobro uopće. Djevojke su sve oskudnije obučene, valjda se pripreme prije polaska od kuće, valjda su slojevito obučene jer se nakon dva sata poslije ponoći skidaju gotovo svi slojevi. Pa ostaju samo štikle i gole ruke i noge i očajnim pogledima traže kakvo, barem koliko-toliko normalno muško, kao da bi bila sramota otići iz kluba kući, bez ikoga, kao u početku pokrivena. Prostorija je ugušena dimom, sa stola se samo grabe cigarete, pali se jedna za drugom, dok žestokim pićima zaljevaju grlo. Mladiće nije briga, tako se barem čini, kao da ih se ništa ne tiče. Neki plešu s djevojkama, zadovoljni činjenicom da su ostali ovdje dovoljno dugo da im se jedna od ovih u vrlo kratkoj haljini sama bacila u naručje. Svjesni su da iz nje u ovo doba progovara čisti očaj, ali ne mare, kao ni za išta drugo. Drugi, pak, sjede s prijateljima u kutu, piju iz malih čaša, puše i povremeno mašu rukama kad im DJ pusti koju njihovu.
Nakon dva sata iza ponoći ni konobari nas više ne poslužuju, plešu iza šanka na koji sami dolazimo naručiti piće. Iza šanka ljepljivog od prolivenog alkohola, na kojem su rasute u dijelove staklene čaše i pepeljare. Razbijenog stakla ima i na podu i svi gazimo po njemu kao da je to sasvim normalna stvar. Nakon dva sata iza ponoći on me čvršće drži za ruku jer vidi stvari koje ja ne vidim, poglede na mojim prsima i nogama, oči koje mi dotiču usne i obraze. I kada krenemo kući za nama ostaju tek oni očajni, ničiji, sada već polugluhi ljudi. Odlučuju još neko vrijeme trpjeti sve glasniju glazbu, sve pijanije društvo i nebrigu konobara. Grad je sve tiši, gotovo sasvim tih. Čuje se još pokoji tihi smijeh ili brujanje kakvog zalutalog auta. Čuje se šum mora i lagani vjetar.
Sasvim, sasvim tiho.
Što dalje odmiču ta dva sata poslije ponoći shvaćam da smo njih prerasli i da je to savršeno vrijeme za, uz more, prošetati do kuće. On mi, znam, neće pustiti ruku sve dok ne bude siguran da je opasnost izbjegnuta i da smo, još jednom, pobjegli od vremena. Bez obzira što stariji i odrasliji, ovo je vrijeme naše kao što smo i mi njegovi.




P.S.
Sretna vam svima Nova godina, sa, eto, debelim zakašnjenjem. I neka vam je najljepša do sada.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Lennon | Vicious