< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dizz by : ...Seke...


Komentarići da/ne

opis mene i mog zivota u 3-4 recenice !

hej ja sam Lucija i zivim u Ljubuskom imam 10 godina i mnogo prijatelja..
navijam za Dinamo, i zabavljam se gledajuci filmove o Olsenicama!
mislim da su one super.. skolu bas i ne volim ali volim prijatelje u njoj..
najdrazi mi je predmet tjelesna kultura.. a naj uciteljica mi je moja uciteljica,..
pozz



evo vam cool ljude sa bloga:


kissMatea
kisspetra
kisslara
kisspetra 1
i jos mnogo njih..






OLSENICE












[url=http://imageshack.us][/url















[url=http://imageshack.us][/ul





moj dr. baner









Image Hosted by ImageShack.us










Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 24.04.2007.

LUDI IZLET!!!!!

HEJ!!!!LJUDI EVOO I MENE ! moj razred vam je bio na izletu.i bilo je coolcerek.ono totalnoo!!ja i karla smo išle zajedno dole na rijeku i vraćale se nismo ja sam se vraćala sa "diktom "I njezinom SEKOM . s nama je išla i neka mala ..ajmeeeeeeeeeeheadbangmadburninmad ajmee.i tako smo mi pješačili 30 min.jakoo smo se umorili .neda mi se pričati o izletu kažem vam to drugi put .neznam stvarno što da kažem .osim da je mojaa sekica jopyca otvorila new blogach!tajna!!!a mogli ste vi ostavljati više komentara na mom blogu ali zato ćete u ovom sve nadoknaditi!hahahaha.morate do 150 /200 il jer ja nepišem novi post do tada !!!!! idem ja sada cerekcereksmijehkiss




pussa

by

lusy
evo i malo sličica







[url=http://imageshack.us]
[/url]














to je to za sada
kissa



| ...komentarići... ...već...(194) | ...Print... | …refresh… |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.